کد خبر : 1273840 | 18 مهر 1394 ساعت 12:26 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم الشریعه: نظری خداحافظی نکرده است

می‌توانیم روی سکوی‌ جهانی بایستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مصطفی نظری از تیم ملی خداحافظی نکرده است و اگر خوب باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

می‌توانیم روی سکوی‌ جهانی بایستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بازیکنان فرصت اندکی دارند تا در کنار یکدیگر هماهنگ شوند اما انگیزه بالای آنها این موضوع را جبران می‌کند. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هماهنگی لازم برسیم که البته این مسئله نیاز به حمایت از سوی فدراسیون فوتبال هم وجود دارد.

وی در مورد اردوهای تدارکاتی تیم ملی گفت: در بازی‌های دوستانه به هیچ عنوان برای ما نتیجه مهم نیست بلکه می‌خواهیم نقاط ضعف خود را بپوشانیم. ما یک برنامه‌ای پیشنهاد دادیم تا یک هفته قبل از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا سفری به تاجیکستان داشته باشیم که هنوز این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود یا خیر، تأکید کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و از همه هم درخواست کمک می‌کنم. به هیچ عنوان در شخصیت من نیست که بخواهم فردی کار کنم. تاکنون یک ریال هم از فوتسال درآمد نداشته‌ام. ما باید همه در کنار هم باشیم که اگر فاصله مربیان با یکدیگر کم شود قول می‌دهم که تیم بتواند روی سکوی جهانی بایستد.

ناظم‌الشریعه در مورد اینکه مصطفی نظری از حضور در تیم ملی انصراف داده و این موضوع به خاطر این بود که در اردوی ایتالیا جزء نفرات دعوت شده نبوده است تأکید کرد: ما دو گلر داشتیم و نمی‌توانستیم نظری را با خود به ایتالیا ببریم زیرا او دو سال از تیم ملی دور بوده اما من قصد داشتم او را در بازی با روسیه درون دروازه قرار دهم تا او بتواند بازگردد. خود نظری هم می‌داند شخصیت من به گونه‌ای نیست که بخواهم دنبال تخریب باشم.من او را به اردوی تیم ملی دعوت کردم تا به وی بگویم که حواسمان به او هست.

وی در مورد عدم دعوت محمد کشاورز نیز، گفت:‌ چه کسی دوست دارد کشاورز بازیکن تیمش نباشد؟! اما او شرایط جسمانی مناسبی نداشت و مصدوم بود. به همین دلیل او به اردوی تیم ملی دعوت نشد. شاید اگر یک سرمربی دیگری بود او را دعوت می‌کرد اما من معتقدم که هم‌اکنون شرایطش خوب نبود.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه آیا بار دیگر مصطفی نظری به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد یا نه، گفت: نظری با من تماس گرفت و گفت که به علت برخی مشکلات نمی‌تواند در تمرینات حاضر شود. به هر حال تیم ملی برای من نیست. برای بازیکنانی است که زحمت آن را می‌کشند. قطعا اگر شرایط مصطفی نظری خوب باشد در ادامه او را دعوت می‌کنم چرا که او خداحافظی نکرده است. من به نظری گفتم که مشکلات و اختلافات گذشته با هر کسی که بوده را فراموش کند و ما اصلا به دنبال چنین مسائلی نیستیم. امیدوارم تیم ملی بتواند در مسابقات موفق باشد.

دیدگاه‌ها