کد خبر : 1273842 | 18 مهر 1394 ساعت 14:58 | 47.8K بازدید | 3 دیدگاه

به خاطر محسن خیلی ناراحتم

تارتار: کاش هرگز با استقلال بازی نمی‌کردیم

سرمربی راه‌آهن از اینکه مدافع تیمش مصدوم شده حسابی ناراحت است.

تارتار: کاش هرگز با استقلال بازی نمی‌کردیم
به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دوستانه روز گذشته راه‌آهن با استقلال محسن ایران‌نژاد مصدومیت شدیدی پیدا کرد و ممکن است تا آخر فصل نتواند برای تیمش به میدان برود. مهدی تارتار در این باره می‌گوید: بسیار ناراحت‌کننده بود و من هنوز باورم نمی‌شود که محسن مصدوم شده است. همه اعضای تیم برای او ناراحت هستیم و نمی‌دانیم چکاری باید انجام دهیم.

او ادامه داد: اگر می‌دانستم ایران‌نژاد مصدوم می‌شود هرگز حاضر نمی‌شدم بازی دوستانه‌ای با استقلال برگزار کنم. البته من بیشتر برای خود محسن ناراحت هستم چراکه ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم جایگزین او کنیم. اما مصدومیت شدید دردناک‌ترین قسمت عمر فوتبالی یک بازیکن است.

مهدی تارتار از نمایش تیمش برابر استقلال کاملا راضی است: من از نمایش تیم‌مان رضایت کامل دارم به ویژه نیمه اول که ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما در نیمه دوم به دلیل تمرینات پرفشار بدنسازی، بدن بازیکنان خالی کرد که به نظر من این یک موضوع طبیعی است.

سرمربی راه‌آهن در مورد بازی تیمش برابر استقلال اهواز در هفته هشتم لیگ‌برتر هم می‌گوید: استقلال اهواز هم مثل ما یک تیم پایین جدولی است و همیشه بازی کردن در چنین شرایطی بسیار سخت است. استقلال اهواز در خارج از خانه بسته بازی می‌ کند و شما دیدید که برابر ذوب‌آهن موفق شد با امتیاز از زمین خارج شود. اگر بازی در اهواز بود شرایط بسیار بهتر بود چون آنها در زمین‌شان باز بازی می‌کنند و راحت‌تر می‌شود به آنها ضربه زد.

دیدگاه‌ها