کد خبر : 1273846 | 18 مهر 1394 ساعت 12:46 | 1.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان ماموریت طباطبایی

کیهانی امروز به فدراسیون دوومیدانی می‌رود

با وجود اینکه اعلام شده بود صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فدراسیون دوومیدانی در محل این فدراسیون برگزار می شود این مراسم با تاخیری چند ساعته همراه است.

کیهانی امروز به فدراسیون دوومیدانی می‌رود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی هنوز برگزار نشده است. این در حالی است که پس از ارائه حکم ریاست کیهانی از سوی وزیر ورزش و جوانان قرار بود صبح امروز مراسم تودیع و معارفه وی برگزار شود. شنیده ها حاکی از آن است که همه چیز برای برگزاری مراسم تودیع و معارفه کیهانی در این فدراسیون آماده است.

مجید کیهانی  با تایید برگزاری مراسم تودیع و معارفه در روز جاری عنوان کرد: فکر می کنم مراسم تودیع و معارفه ام حدود ساعت ۱۴ امروز ۱۸ مهر برگزار شود.

اواسط اسفندماه سال گذشته بود که افشین داوری از ریاست فدراسیون دوومیدانی انصراف داد. وزارت ورزش و جوانان مدتی بعد یعنی ۷ اردیبهشت ماه سید حسن طباطبایی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد و سرانجام با برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی در تاریخ ۱۵ شهریور مجید کیهانی به عنوان رئیس چهارسال آینده این فدراسیون انتخاب شد.وزیر ورزش و جوانان دو روز قبل(۱۶ مهر) حکم ریاست کیهانی را به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی صادر کرد.

دیدگاه‌ها