کد خبر : 1273848 | 18 مهر 1394 ساعت 12:53 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

در بازی خانگی مقابل استقلال، دنبال امتیاز گرفتن هستیم

مهاجری: بازی تیم ملی اعصابم را بهم ریخت

رضا مهاجری سرمربی پدیده معتقد است وقتی لیگ بخاطر تیم ملی تعطیل می شود این توقع وجود دارد که ملی پوشان بازی بهتری را به نمایش بگذارند.

مهاجری: بازی تیم ملی اعصابم را بهم ریخت
مهاجری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من آنقدر از بازی ایران مقابل عمان اعصابم خرد شد که از وسط بازی دیگر تلویزیون را خاموش کردم. عملکرد تیم ملی در این بازی واقعا اذیتم کرد. انتظار بیشتری از ایران در این بازی داشتم. لیگ ما از 9 مرداد شروع شده ولی تنها 7 هفته را پشت سر گذاشته ایم و دو وقفه 20 روزه بخاطر اردوهای تیم ملی داشته ایم. پس این توقع از تیم ملی هست زمانی که فوتبال، فدراسیون و افکار عمومی این فرصت را به تیم ملی می دهد تا اردوهای بلند مدتی را برگزار کند، ایران هم بازی های خوبی را به نمایش بگذارد، ولی متاسفانه از دیدن بازی مقابل عمان لذت نبردم.

او ادامه داد: دیدار دوستانه ما مقابل سپاهان خیلی به ما کمک کرد چون ما به دلیل تعطیلی لیگ دور از مسابقات بودیم. خیلی ها از من در مورد تساوی با سپاهان سوال می کنند که فکر می کنم در بازیهای دوستانه نتیجه خیلی مهم نیست. من بیشتر دنبال آزمون و خطاهای مربوط به حضور بازیکنان بودیم که این بازی به من فرصت آن را داد.

وی افزود: اینکه می گویند پدیده مقابل تیمهای بزرگ خوب بازی می کند، درست نیست ما در 7 هفته ای که از لیگ می گذرد همیشه خوب بازی کردیم. البته قبول دارم که بازی با دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه برای حریفان آنها چالش است و تیمهای مقابل دوست دارند که در این بازی که معمولا پوشش خوبی داده می شود، برنده باشند.

مهاجری در مورد اینکه پدیده تمام کننده ندارد، گفت: یک موقع است که تیمی اصلا برای مهاجمانش موقعیت خلق نمی کند، آن زمان است که باید نگران بود، ولی در پدیده فرصتهای زیادی به وجود می آید که من فکر می کنم اگر به ثمر نمی رسد بیشتر جنبه روحی روانی داردوقتی بازیکن ما یونس شاکری می تواند در جام حذفی سه گل به ثمر برساند. پس مشکل گل نزدن نیست و ما باید بیشتر با بازیکنانمان از لحاظ روحی روانی کار کنیم که من مطمئنم در بازیهای آینده این مشکل هم برطرف می شود.

سرمربی پدیده در مورد بازی با استقلال، افزود: استقلال در حال حاضر صدر نشین لیگ است ولی حتی اگر اینطور هم نبود بازیکنان در دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال، انگیزه خاصی دارند، اما من معتقدم که این بازی هم مثل سایر دیدارهای لیگ سه امتیاز دارد و ما باید منطقی برخورد کنیم و برای گرفتن سه امتیاز از این دیدار خانگی فکر کنیم. در پایان لیگ کسی یادش نمی آید که تیم برنده استقلال و پرسپولیس را شکست داده یا نه! ولی گرفتن سه امتیاز در ادامه به سود ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها