کد خبر : 1273854 | 18 مهر 1394 ساعت 13:11 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمایندگان اسنوکر ایران حذف شدند

آرمان آتش سخن و حسن ذبیح پور دو نمایده راه یافته به مرحله یک هشتم پایانی علی رغم تلاش خود از راهیابی به مرحله بعدی بازماندند.

نمایندگان اسنوکر ایران حذف شدند
به گزارش "ورزش سه" به نقل از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ نخستین دوره رقابتهای اسنوکر زیر ۱۸ قهرمانی جهان در مرحله یک هشتم پایانی پیگیری شد.

آرمان آتش سخن و حسن ذبیح پور دو ملی پوش جوان ایران پس از صعود به مرحله یک هشتم پایانی و قرار گرفتن بین شانزده بازیکن برتر جهان به مصاف حریفانی از کشورهای پاکستان و ولز رفتند و با وجود تلاش خود از راهیابی به مرحله یک چهارم پایانی بازماندند.

بدین ترتیب تیم زیر ۱۸ سال ایران که با ترکیب شروین امیدوار از استان فارس، محمدامین مازندرانی از استان گلستان، امین سنجایی از استان لرستان، عرفان نادری از استان آذربایجان شرقی، علیرضا عباسی از استان اردبیل، حسن ذبیح پور از استان مازندران، آرمان آتش سخن و آتیلا سلطانی از استان تهران به سرمربیگری کامران شهلا در این مسابقات حضور پیدا کرد پس از رقابت در مرحله گروهی با هفت بازیکن با کسب امتیازات لازم راهی مرحله یک شانزدهم پایانی شد. در این مرحله نیز دو بازیکن موفق به صعود به مرحله یک هشتم پایانی شدند ولی از راهیابی به مراحل بعدی باز ماندند.

نخستین دوره رقابتهای اسنوکر زیر ۱۸ سال قهرمانی جهان ۱۲ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی کشور ورسیه در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها