کد خبر : 1273860 | 18 مهر 1394 ساعت 13:29 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

نورمحمدی: شرایط روحی پرسپولیس خراب است

کاپیتان جدید تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می گوید این تیم از نظر روحی شرایط مناسبی ندارد.

نورمحمدی: شرایط روحی پرسپولیس خراب است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رضا نورمحمدی  درباره آخرین وضعیت تیم ‌فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: بعد از ضایعه غم انگیزی که برایمان اتفاق افتاد و سه روزی تمریناتمان تعطیل شد در حال‌ حاضر صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم و قصد داریم تا برای دیدار مقابل صبا آماده شویم. یک بازی دوستانه هم روز چهارشنبه انجام داده‌ایم و قرار است امروز هم یک دیدار تدارکاتی دیگر انجام دهیم تا به شرایط آرمانی برسیم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: وضعیت روحی تیم مان واقعا خراب است اما اعضای کادرفنی با اتخاذ تمرینات مناسب درصدد هستند وضعیت روحی تیم را بهبود ببخشند. ما شرایط روحی سختی را پشت سر می گذاریم ، زیرا بهترین دوست‌مان را از دست داده‌ایم اما به دنبال این هستیم با کسب بهترین نتایج و رسیدن به پیروزی روح هادی را شاد کنیم.

نورمحمدی در باره کاپیتانی خودش هم گفت: نمی‌خواهم در این باره زیاد صحبت کنم اما زمانی که هادی بود خودش بازوبند کاپیتانی را به من می‌داد اما الان که نیست دوست ندارم درباره کاپیتان بودن یا نبودنم صحبت کنم. همان طور که گفتم آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که نزدیکترین دوستمان را از دست داده‌ایم.

او درباره نتایج پر‌سپولیس هم گفت: ما از ابتدای فصل به خاطر هزار و یک مشکلی که وجود داشت نتایج خوبی نگرفتیم. هر بار هم که با کسب یک پیروزی خوب می‌خواستیم از بحران خارج شویم مشکلی به وجود می‌آمد. به طور مثال ما در مقابل فولاد در اهواز به پیروزی رسیدیم، اما لیگ تعطیل شد و به خاطر این که چند ملی‌پوش در تیم ‌ملی داشتیم نتوانستیم تمریناتمان را با بازیکنان به صورت کامل انجام دهیم و کادرفنی مجبور بود از بازیکنان امید در تیم استفاده کند. این بار هم که مقابل ملوان و همینطور تراکتور در جام حذفی و لیگ به پیروزی رسیدیم و از نظر روحی شرایط بسیار خوبی داشتیم، این ضایعه غم انگیز برایمان اتفاق افتاد.

کاپیتان جدید تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه درباره ارتباطش با هادی نوروزی هم گفت: در شش سالی که در پر‌سپولیس حضور دارم رابطه بسیار صمیمی با هادی داشتم. همان طور که خودش هم گفته بود ما رابطه‌ای خانوادگی داشتیم. البته هادی با بازیکنان دیگری همچون محسن بنگر، حمیدرضا علی عسگر و محمد نوری هم ارتباط بسیار صمیمی داشت.

وی درباره مراسم ترحیم نوروزی نیز اظها‌ر کرد: واقعا تعداد زیادی از مردم برای هادی به ورزشگاه آمدند تا با خانواده‌ نوروزی ابراز همدردی کنند. من دست تک تک آنها را می‌بوسم. البته هادی در شهر خودش هم بسیار محبوب بود و همه دیدند که برای مراسم خاکسپاری‌اش چه جمعیتی آمده بود. متاسفانه به خاطر حضور در تمرینات نتوانستیم در مراسم هفتم او شرکت داشته باشیم، ولی در کل مراسم خوبی برای هادی برگزار شد.


دیدگاه‌ها