کد خبر : 1273862 | 18 مهر 1394 ساعت 13:33 | 29.5K بازدید | 8 دیدگاه

بازی جدید فدراسیون والیبال و کواچ

با اینکه سرمربی صرب تیم ملی والیبال ایران بر پذیرش شروط فدراسیون برای ادامه کار تن داده است، داورزنی همچنان از شفاف سازی و ادامه مذاکره با گزینه های خارجی می گوید.

بازی جدید فدراسیون والیبال و کواچ
به گزارش "ورزش سه"، موضوع همکاری تیم ملی والیبال ایران و اسلبودان کواچ به اما و اگر کشیده شده بود و مرد صرب شروطی را مقابل خود می دید که بین پذیرش و یا رد آن مردد بود تا اینکه داورزنی، رییس فدراسیون اعلام کرد کواچ با تغییر کادر فنی موافقت کرده است اما صحبت های او هنوز شبه دارد و باید با خودش صحبت کنیم نه مدیر برنامه هایش.

این رابطه روی خوشی ندارد و حالا سرمربی صرب از طریق مدیر برنامه هایش با فدراسیون والیبال رابطه برقرار می کند و از این طرف مسولان فدراسیون با آرامش پیگیران موضوع را به صبر و گذر زمان دعوت می کنند و تصمیماتی آنی نمی گیرند. کواچ در بدو ورود شرایط خاصی را برای فدراسیون والیبال ایران گذاشت که حضور دستیاران بی کیفیتش از مهمترین آنها بود و مسولین آن را به ناچار پذیرفتند اما حالا نوبت به داورزنی است که شروط جدیدی را برای کواچ وضع کند. با اینکه سرمربی تیم ملی اعلام کرده است که شرایط را قبول دارد داورزنی می گوید: « کواچ توسط مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده قبول دارد که باید کادر فنی‌اش تقویت شود، اما چون قبلاً حرف دیگری زده بود باید با خودش صحبت کنیم تا شبهه‌ای باقی نماند. پس از آن جلسه هیأت رئیسه خواهیم داشت و در پایان تصمیم نهایی گرفته می‌شود تا ریسک‌مان را برای رفتن به المپیک به صفر برسانیم.»

داورزنی با اینکه کواچ اعلام کرده است که با شرایط موجود در تیم ملی کارش را ادامه می دهد گفت:« لیست مربیان خوب دنبا همیشه روی میز ما هست و ما با آنها در ارتباط هستیم، اما اینگونه نیست که جمع‌بندی یا مذاکره کرده باشیم.»

به نظر می رسد فدراسیون والیبال بر این باور بود که کواچ با موضوع تغییر دستیارانش موافقت نمی کند و این می تواند بهترین زمان برای قطع همکاری باشد اما حالا که مرد صرب اعلام کرده با شرایط حاضر موافق است اما داورزنی از گزینه های خارجی صحبت می کند.

فدراسیون والیبال دو راه را پیش رو دارد، اول اینکه با توجه به تنش های موجود و شرایط مالی قرارداد کواچ، کار با این مربی را ادامه دهد، دوم اینکه قید مشکلات مالی را بزند و یک مربی با کیفیت و درجه یک را به کادر فنی اضافه کند. تا پایان مهر تمام این اتفاقات روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ها