کد خبر : 1273875 | 18 مهر 1394 ساعت 14:17 | 42.5K بازدید | 2 دیدگاه

خلعت و یک عادت ترک‌نشدنیِ خطرناک

از فصل پیش بود که حسین فرکی از بازیکنان سپاهان به خاطر دریافت کارت‌های زرد بیهوده گلایه داشت.

خلعت و یک عادت ترک‌نشدنیِ خطرناک
به گزارش "ورزش سه"، سردسته این بازیکنان هم کسی نبود جز محمدرضا خلعتبری که به طور معمول در طول هر فصل چندین نوبت به خاطر سه یا دوکارته شدن محروم می‌شود و معمولا چندین مسابقه تیمش را به این دلیل از دست می‌دهد. خلعتبری امسال هم ناپرهیزی نکرد و اولین بازیکن سپاهان لقب گرفت که پس از دریافت سه کارت زرد یک مسابقه این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را به خاطر محرومیت از دست داد.

نکته اینجاست که ستاره سپاهان بیشتر این کارتها را نه به خاطر خشونت در شکل بازی که به دلیل اعتراض به داور مسابقه یا درگیری و کل‌کل با بازیکنان حریف می‌گیرد. به عبارت بهتر، کارتهای زرد و بعضا قرمز خلعتبری از آن دسته‌ای است که فوتبالی‌ها اصطلاحا به آن «مفت» می‌گویند و دریافت تعداد زیادی از آنها توسط بازیکنان سپاهان فصل گذشته فرکی را عاصی کرده بود.

اما شاهکار هافبک-مهاجم ریزنقش و تکنیکی سپاهان در بازی تدارکاتی اخیر این تیم رقم خورد جایی که او مقابل پدیده به خاطر اعتراض به داور مسابقه اخراج شد تا نشان دهد که حتی در یک بازی دوستانه هم استعداد اخراج شدن را دارد.

شاید در فصلی که به خاطر از دسترس خارج شدن عجیب و غریب تعدادی از بازیکنان مهم سپاهان دست فرکی خالی‌تر از همیشه است خلعتبری باید خیلی بیشتر از قبل مراقب کارت نگرفتن باشد زیرا غیبت این بازیکنِ کلیدی و همیشه تاثیرگذار سپاهان در شرایط فعلی بیش از پیش برای این تیم خطرناک و کشنده خواهد بود.

دیدگاه‌ها