کد خبر : 1273878 | 18 مهر 1394 ساعت 13:30 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

بارسا به دنبال جذب هررا و گوندوگان

بارسلونا قصد دارد برای تقویت خط هافبک خود در ژانویه، آندر هررا و ایلکای گوندوگان را به خدمت بگیرد.

بارسا به دنبال جذب هررا و گوندوگان
به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی ژاوی هرناندس و مصدومیت اینیستا، دست بارسا در استفاده از هافبک‌های خلاق بسیار بسته شده و آبی اناری‌ها باید از ماسکرانو و بوسکتس استفاده کنند که در فاز هجومی توانایی چندانی ندارند. به گزارش موندو دپورتیوو، گوندوگان و هررا در صدر لیست خرید بارسا برای زمستان قرار دارند، هر چند نام‌هایی نظیر پل پوگبا، مارکو وراتی و لارس بندر نیز در این لیست به چشم می‌خورند که البته به نظر خرید آنها در ژانویه دور از ذهن است.

گوندوگان 24 ساله که فصل گذشته به حضور در بارسا نزدیک بود، به دلیل مصدومیت‌ در دو فصل اخیر مدت‌ها دور از میادین بوده ولی پزشکان بارسا حتم دادند که مشکل مصدومیت او در آینده دردسر ساز نخواهد بود. با این حال، هافبک آلمانی فصل گذشته قراردادش با دورتموند را تمدید کرد و عملکرد خیلی خوبی هم از آن پس داشته است.

در سوی دیگر، عملکرد درخشان هررا در منچستریونایتد، نظر بارسا را به خود جلب کرده است. همچنین ایجنت هررا و پیکه یک نفر هستند که این موضوع می‌تواند به این انتقال کمک کند. هررا در تابستان 2014 از اتلتیک بیلبائو با 36 میلیون یورو  به منچستریونایتد پیوست و به یکی از مهره‌های کلیدی فان خال تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها