کد خبر : 1273885 | 18 مهر 1394 ساعت 16:30 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرزاده: حتی پاداش بازیکنان را هم پرداخت کرده ایم

در پرداختی ها از همه باشگاه ها جلو هستیم

مدیرعامل نفت تهران ادعا می کند این باشگاه در پرداختی ها به بازیکنانش از تمام باشگاه های لیگ برتری جلوتر است.

در پرداختی ها از همه باشگاه ها جلو هستیم
منصور قنبرزاده در واکنش به این موضوع که گفته می شود بازیکنان این تیم همچنان بخش عمده ای از قراردادشان را نگرفته اند، به "ورزش سه" گفت: هرگز چنین چیزی نیست. ما صددرصد مطالبات فصل گذشته را با بازیکنان تسویه کرده ایم که فکر می کنم این کار بسیار بزرگی هست. ما حتی یک ریال هم از فصل گذشته به کسی بدهکار نیستیم.

او ادامه داد: شاید کسی باور نکند اما ما حتی پاداش بازیکنان را هم پرداخت کرده ایم که اصلا رقم کمی نیست. عده ای از بازیکنان حدود یک سوم یا حتی نیمی از مبلغ قراردادشان را پاداش گرفته اند که این اصلا چیز کوچکی نیست.

مدیرعامل نفت تهران در مورد پرداختی ها در این فصل هم می گوید: امسال باشگاه ها ملزم هستند که بازیکنانشان را بیمه تکمیلی کنند. ما پول بیمه آنها را از قراردادشان پرداخت کرده ایم ضمن اینکه رقم مالیاتشان را از قراردادشان کسر کرده ایم. با این وجود چیزی حدود 10 تا 12 درصد از قراردادشان را پرداخت کرده ایم. اگر مبلغ بیمه تکمیلی و مالیاتشان را به این مبلغ اضافه کنید، متوجه می شوید که ما چیزی نزدیک به 15 تا 17 درصد قراردادشان را به آنها داده ایم که این یک رقم بسیار خوب است.

قنبرزاده در پایان گفت: من فکر می کنم ما با وجود تمام مشکلاتی که داشته ایم حتی از باشگاه های پولدار ایران هم پرداختی هایمان بیشتر بوده است. به جرات می گویم که مبلغ پرداختی ما از تمام باشگاه های لیگ برتری بیشتر است.

دیدگاه‌ها