کد خبر : 1273890 | 18 مهر 1394 ساعت 14:49 | 48.4K بازدید | 5 دیدگاه

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال چه گفت؟

لورنزو برناردی بازیکن قرن والیبال جهان در مورد صحبت های انجام شده با فدراسیون والیبال ایران و شانسش برای مربیگری تیم ملی است.

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال چه گفت؟
به گزارش "ورزش سه"، حالا که اسلبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصمیم گرفته است به شرایط فدراسیون تن بدهد و از حضور دستیاران روی نیمکت صرف نظر کرده است، فدراسیون والیبال هنوز تصمیم به بازگشت مجدد او نگرفته است و پرونده مربیان خارجی باز است و مذاکرات ادامه دارد.

لورنزو برناردی، سرمربی تیم والیبال هالک بانک ترکیه که به عنوان یکی از کاندیدای سرمربیگری ایران مطرح بوده است و در دوره گذشته به مرز امضای قرارداد هم رسید در مورد دلیل به توافق نرسیدنش با فدراسیون ایران به خبرنگار روزنامه گل در ترکیه گفت:« 2 سال پیش فدراسیون والیبال ایران آمد برای هدایت تیم‌ملی صحبت‌هایی انجام داد و علاقمند به همکاری بود اما الان با توجه به نزدیک بودن انتخابی المپیک شاید احتیاج به تغییر مربی نباشد. باز هم تاکید می‌کنم که نزدیک بودن به المپیک موقعیت تغییر مربی را دشوار می‌کند. من الان پیشنهادی از فدراسیون ایران دریافت نکرده‌ام اما دو سال پیش به امضای قرارداد با ایران خیلی نزدیک بودم اما شرایط سختی که آن روز با آن مواجه بودم و مشکلات شخصی و برخی درخواست‌ها سبب شد این توافق انجام نشود. اما آنچه آن روزها پیدا بود کار کردن بعد از ولاسکو کار خیلی دشواری بود.

ایران حرکت خیلی خوبی در والیبال داشت و هم بازیکنان خیلی خوبی داشت و در رنکینگ جهانی هم صعود خوبی کرده بود. الان هم به نظرم آینده خوبی برای این فدراسیون رو به پیشرفت می‌توانم متصور بود.»

او در مورد احتمال مجدد حضورش در تیم ملی والیبال ایران هم گفت: «من تا پایان آوریل 2016 (فروردین 95) قرارداد باشگاهی دارم و تا پایان فصل با این تیم خواهم بود.»

دیدگاه‌ها