کد خبر : 1273891 | 18 مهر 1394 ساعت 14:51 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم

رضایی: به یاد هادی بازی کردن سخت است

غلامرضا رضایی بازیکن تیم سایپا معتقد است که تعطیلات لیگ این تیم را از شرایط مسابقه دور کرده است.

رضایی: به یاد هادی بازی کردن سخت است
رضایی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: روی هم رفته تعطیلات بدی نداشتیم ولی چون همه تیم ها از شرایط مسابقه دور می‌ شوند این تعطیلات به ضرر لیگ است. ما البته یک بازی دوستانه با پیکان انجام دادیم که برای ما خوب بود متاسفانه بیشتر از این نتوانستیم بازی دوستانه‌ای را هماهنگ کنیم.

او ادامه داد: این هفته ما باید با ذوب‌آهن بازی کنیم. همه دیدارها در لیگ سخت است، مخصوصا بازی با ذوب‌آهن چون این تیم بازیکنان خوبی دارد و خوب فوتبال بازی می‌کند.

وی افزود: این طبیعی است که هر کسی که رو به جلو بازی می‌کند به گل زدن و گل ساختن فکر کند ولی من اول از همه به نتیجه‌گیری تیم فکر می‌کنم چون وقتی تیم رو به جلو باشد و خوب کار کند طبیعتا موقعیت‌های بیشتری هم گیر ما می‌آید. من قبل از هر بازی به اینکه گل بزنم فکر می‌کنم ولی اینکه بخواهم بگویم من حتما گل می‌زنم، نه حقیقتش را بخواهید بیشتر دوست دارم تیم نتیجه بگیرد.

رضایی در مورد بازی تیم‌های هنرمندان و فوتبالیست‌ها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی نوروزی گفت: من هم در این بازی حضور دارم ولی واقعیتش را بخواهید اصلا دوست ندارم چون با هادی نوروزی دوست بودم به یادش بازی کنم. این کار خیلی برای من سخت است. فقط برای اینکه خانواده او آرام باشند و خودمان احساس کنیم که کاری انجام داده‌ایم حاضر شدم در این بازی حضور پیدا کنم.

دیدگاه‌ها