کد خبر : 1273894 | 18 مهر 1394 ساعت 14:58 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

حواسم هست بازیکنان به خاطر مشکلات مالی مصاحبه نکنند

بختیاری‌زاده: مربیان شجاعت من را ندارند

سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز معتقد است این روزها بیشتر از مسائل فنی مراقب است تا بازیکنانش به خاطر مشکلات مالی باشگاه مصاحبه نکند.

بختیاری‌زاده: مربیان شجاعت من را ندارند
بختیاری‌زاده به خبرنگار "ورزش سه" گفت: مشکلات مالی که همه از آن صحبت می‌کنند به عقیده من در بسیاری از تیم‌ها در شرایط فعلی وجود دارد، مثلا سپاهان که 10، 15 سال الگوی همه تیم‌ها برای تیم‌داری بود هم به گفته مربیان تیم مشکلاتی دارد پس این مسائل مالی فقط شامل حال ما نمی‌شود.

او ادامه داد: به عقیده من اگر مشکلات مالی به 3، 4 بازیکن ما فشار نمی‌آورد تا آنها علیه باشگاه مصاحبه کنند و مشکلات ما روی آنتن برود، هیچ مشکلی وجود نداشت. الان هم مالک تیم تمام تلاشش را می‌کند تا مشکلات هر چه زودتر حل شود. در همین راستا هم 2 نفر از بازیکنان ما که به دلیل مشکلات مالی از تیم جدا شده بودند، امروز به تمرینات استقلال اهواز اضافه می‌شوند.

وی در مورد اردوی تهران افزود: چند روزی است در تهران اردو زده‌ایم. شرایط آب و هوایی اینجا خیلی بهتر از اهواز است همین مساله باعث شده که تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم این مساله باعث شود که بازیکنان ما مقابل راه‌آهن بازی خوبی را ارائه دهند و با امتیاز به اهواز برگردند.

سرمربی استقلال اهواز گفت: شما در مورد مشکلات مالی و عدم حضور مربیان باسابقه در کادرفنی سوال کردید باید بگویم به غیر از آقای تهامی که بزرگ و اسطوره خوزستان است. من با 3، 4 مربی باتجربه خوزستانی صحبت کردم ولی آنها به دلیل مشکلات مالی حاضر نشدند به استقلال اهواز بیایند، آنها مثل من شجاع نیستند. البته اینکه می‌گویم شجاعت در حقیقت من از ابتدا به بازیکنان خوزستانی تیمم و همچنین به کسانی که به ما اضافه شده‌اند، اعتماد داشتم مخصوصا حمایت تماشاگران مشتاق اهوازی را که می‌بینم، به تصمیم خودم مطمئن‌تر می‌شوم.

دیدگاه‌ها