کد خبر : 1273904 | 18 مهر 1394 ساعت 15:27 | 22K بازدید | 6 دیدگاه

تاکنون سه بار بدنسازی کردیم

کمالوند: آقای کی‌روش! ما هم حرف داریم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می گوید تعطیلی های پیاپی لیگ اولین ضربه را به خود تیم ملی ایران زد.

کمالوند: آقای کی‌روش! ما هم حرف داریم
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در رابطه با بازی تیم ملی در مقابل عمان و تعطیلی اخیر لیگ برتر گفت: در ابتدا بگویم که کسی روی بزرگ بودن کارلوس کی روش شکی ندارد، مربی که در رئال مادرید سرمربی باشد حتما مربی بزرگی است اما هیچ کس نمی تواند بگوید من عالم مطلق هستم، این تعطیلی های پشت یر هم به نظرم قبل از باشگاه ها، اولین ضربه را به خود تیم ملی زد. ما هرچه بیشتر لیگ را تعطیل کردیم تیم ملی نتیجه بدتری گرفت، باید بپذیریم که این تاخیرها روی خود تیم ملی تاثیر منفی گذاشته است.

وی ادامه داد: باشگاه ما تاکنون سه بار مجبور به بدنسازی شده است، قبل از آغاز فصل، بعد هفته سوم و بعد از هفته هفتم، مجبور به بدنسازی شدیم و علاوه بر ما باشگاه های دیگر هم همین کار را کردند، نتیجه این می شود که تیم ها بازیکنان مصدوم زیادی دارند که نمی توانند از آنها استفاده کنند. بازیکنان رباط پاره الان روی دست باشگاه ها مانده است، اصلا بازیکنانی مانند وکیا، قنبری و ایران نژاد بازیکنان ملی هستند و حتما نبود آنها اولین ضرر را به خود تیم ملی می زند. 20 روز 20 روز لیگ را تعطیل می کنیم و بعد در 10 روز 3 مسابقه برگزار می کنیم.

سرمربی گسترشی ها در ادامه گفت: البته اگر بخواهم جانب انصاف را رعایت کنم باید بگویم آقای تاج و دوستان دیگر در سازمان لیگ تقصیری ندارند چرا که مجبورند بر مبنای تیم ملی برنامه ریزی کنند اما خیلی دوست دارم که آقای تاج که کارهایش را با حساب و کتاب پیش می برد بانی خیر شود و در جلسه ای مربیان و کی روش را روبروی هم قرار دهند تا مربیان نیز حرف های شان را بزنند. آقای کی روش باید بداند که ما مربیان ایرانی هم حرف داریم.

دیدگاه‌ها