کد خبر : 1273912 | 18 مهر 1394 ساعت 15:56 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

جودوکاران جوان ایران حریفان خود را شناختند

شانزدهمین دوره رقابتهای جودوی قهرمانی جوانان آسیا از فردا یکشنبه در تایلند آغاز می‌شود و در بخش پسران 4 جودوکار و در بخش دختران نیز 3 نماینده از ایران به روی تاتامی خواهند رفت.

جودوکاران جوان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون جودو و کوراش ، با پایان یافتن رقابتهای نوجوانان آسیا، از فردا جوانان به روی تاتامی می روند.

در وزن ٥٥- کیلوگرم محمد رشنونژاد دور نخست به مصاف "پاچنگ سامپو" از تایلند می رود. وی دور دوم یکی از جودوکاران هند یا بنگلادش را پیش رو دارد.

در وزن 60- کیلوگرم که 14 جودوکار حضور دارند محمد رضا صدیقی در دور نخست با "ینگ وی" از چین تایپه دیدار می کند و در صورت برتری به مصاف برنده قزاقستان و سنگاپور می رود. مهدی فتحی پور در وزن 66- کیلوگرم در میان 14 جودوکار در اولین دیدار "بورانگ سی" از تایلند را پیش رو دارد. وی در صورت کسب پیروزی باید با برنده مبارزه قزاقستان و مغولستان مصاف کند.

سبحان رسولی نیز در وزن 73- کیلوگرم در اولین مبارزه باید با "کوم پاپان" تایلند پیکار کند. رسولی در صورت برتری در این دیدار یکی از جودوکاران قطر یا سنگاپور را پیش رو دارد. در این وزن هم 15 جودوکار حضور دارند.

اما در بخش بانوان و در وزن 52- کیلوگرم صدیقه قاسم زاده دور نخست به مصاف "گان زوریچ" از مغولستان می رود.در این وزن 11 جودوکار حضور دارند. زهرا نادری در وزن 57- کیلوگرم دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و سپس با "واراسی " از کشور میزبان پیکار می کند. فاطمه آقاجانی هم در وزن 63- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست باید با "کیم جین" از کره شمالی پیکار کند.

دیدگاه‌ها