کد خبر : 1273915 | 18 مهر 1394 ساعت 17:00 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

برتری چهار گله پرسپولیس در دیدار تدارکاتی

پرسپولیس در یک بازی دوستانه دیگر مقابل یک تیم کم نام و نشان به پیروزی رسید.

برتری چهار گله پرسپولیس در دیدار تدارکاتی
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ برای تمرین امروز تیمش دیدار دوستانه برابر تیم سرخه حصار را در نظر گرفته بود ؛ مسابقه سبکی که قرمزها با 4 گل در آن به پیروزی رسیدند.

*پرسپولیسی ها در حالی امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم سرخه حصار رفت که بازیکنان مصدوم این تیم به طور اختصاصی در حال تمرین هستند. بابک حاتمی، مهرداد کفشگری و رضا خالقی فر سه بازیکن مصدوم این تیم هستند که با کاور کنار زمین تمرین کردند.

*بازیکنان سرخه حصار و پرسپولیس پیش از دیدار دوستانه برابر هم با دسته های گل به استقبال بنر هادی نوروزی رفتند. بازیکنان سرخه حصار با دسته های گل به همراه داوران و بازیکنان پرسپولیس به سمت بنر هادی نوروزی در درفشی فر رفتند و برای شادی و آمرزش کاپیتان پرسپولیس فاتحه خواندند.

*دقیقه 24: تماشاگران که در سکوت به تماشای این دیدار تداکارتی نشسته بودند در دقیقه 24 با شعارهایی هماهنگ شده هادی نوروزی را تشویق و آرزوی شادی روحش را کردند.

* گل اول پرسپولیس در این بازی توسط فرشاد احمدزاده به ثمر رسید.

* پرسپولیسی ها توسط محمد انصاری و با شوتی از راه دور در دقیقه 38 به گل دوم رسیدند.

*تک گل سرخه حصار ناشی از یک ضربه پنالتی بود . در دقیقه 52 تیم فوتبال سرخه حصار در یک موقعیت نصف و نیمه صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه پنالتی بازیکن میهمان به تیر افقی دروازه برخورد کرد و پس از برگشت، توسط زننده پنالتی وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی 2-1 شود .

*سیدعلی فاطمی که در دقیقه 55 به جای رحمتی وارد میدان شده بود گل های سوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند . 

*علی اکبر طاهری در پایان دیدار تدارکاتی پرسپولیس و سرخه حصار در دفتر حسین خبیری جلسه ای برگزار کرد و مدیر مجموعه درفشی فر سرپرست این تیم را در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار داد.

*در آغاز نیمه دوم دیدار دوستانه پرسپولیس برابر سرخه حصار، برانکو زوج خط دفاع میانی تیمش را تغییر داد و اومانیا و ماریچ جانشین نورمحمدی و بنگر شدند.

*ایمان صادقی نیز جانشین قدیمی پور در درون دروازه شد.

اتفاق ویژه: محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، احمد نورالهی و محسن مسلمان در دقیقه 65 از زمین خارج شده و 6 بازیکن امید به جای آنها وارد زمین شدند. با ورود بازیکنان امید پرسپولیس به زمین، بازی پر سرعت تر و پر برخوردتر شد.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول : مرتضی قدیمی‌پور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، وحید حیدریه، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور و محمد رحمتی.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم : ایمان صادقی، مایکل اومانا، ماریچ، سید علی فاطمی، فرشاد احمدزاده، احمد نورالهی، وحید حیدریه، محمد انصاری، محسن مسلمان، علی علیپور و محمد رحمتی



دیدگاه‌ها