کد خبر : 1273921 | 18 مهر 1394 ساعت 16:22 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت بردن سپاهان را داریم

عنایتی: با کاظمی شروع و خداحافظی می‌کنم

کاپیتان سیاه جامگان از اینکه فوتبالش را با فرهاد کاظمی شروع کرده و با او به پایان می‌برد، خوشحال است.

عنایتی: با کاظمی شروع و خداحافظی می‌کنم
رضا عنایتی در مورد سرمربیگری فرهاد کاظمی در سیاه جامگان به "ورزش سه" می‌گوید: بسیار خوشحالم که آقای کاظمی سرمربی سیاه جامگان شدند، من فوتبال حرفه‌ایم را با آقای کاظمی در ابومسلم شروع کردم و حالا بسیار خوشحالم که امسال که آخرین سال فوتبالم است را با ایشان تمام می‌کنم.

او ادامه داد: از آن سال‌های ابومسلم جز خاطرات خوب چیز دیگری برایم باقی نمانده است. ما در آن سال بهترین تیم شهرستانی شدیم و بهترین خط حمله لیگ را داشتیم. یادم هست که ما فقط با اختلاف 6 امتیاز نسبت به صدرجدول قهرمان نشدیم و جالب اینکه دو شکست داشتیم که هر دو شکست برابر تیم‌هایی بود که به لیگ یک سقوط کردند. شاید اگر کمی باتجربه‌تر بودیم، می‌توانستیم در آن سال قهرمان شویم.

کاپیتان سیاه جامگان حضور فرهاد کاظمی را اتفاق مثبتی برای خودش ارزیابی می‌کند: این یک اتفاق بسیار مثبت برای من است چراکه من هم در دوره رسول خطیبی و هم در دوره سعید رمضانی فشارهای غیرفوتبالی‌ای را تحمل کردم اما حالا فشار از رویم برداشته شده است و می‌ توانم راحت‌تر روی فوتبالم تمرکز کنم.

عنایتی ادعا می‌کند که کاظمی تیم را به ثبات می‌رساند: حداقل حسن حضور کاظمی در سیاه جامگان این است که ما دیگر دغدغه سقوط نداریم. تیم ما جوان است و وقتی که به ثبات برسیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

او در پایان در مورد بازی با سپاهان هم می‌گوید: بازی با سپاهان بی‌نهایت هیجان‌انگیز است و من فکر می‌کنم اگر بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم، از نظر روحی به شرایط ایده‌آل برمی‌گردیم. ما توانایی بردن سپاهان را داریم.

دیدگاه‌ها