کد خبر : 1273958 | 18 مهر 1394 ساعت 18:45 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با MUTV

هررا: آنقدر خوب هستم که برای اسپانیابازی کنم

آندر هررا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد، هنوز موفق به انجام بازی ملی برای کشورش نشده است.

هررا: آنقدر خوب هستم که برای اسپانیابازی کنم
به گزارش "ورزش سه"، آندر هررا، با وجود 26 سال سن و طی کردن تمام مدارج ملی در اسپانیا، هنوز نتوانسته برای تیم بزرگسالان این کشور بازی کند. حضور ستارگان متعدد در خط میانی اسپانیا همچون اینیستا، فابرگاس و داوید سیلوا، شاید یکی از دلایلی است که هررا هنوز فرصت انجام بازی ملی را پیدا نکرده است.

او در مصاحبه با MUTV، در همین رابطه گفت:" مطمئنا یکی از آرزوهای من، بازی کردن برای تیم ملی کشورم است. این قدم بعدی در حرفه ام محسوب می شود. پس از پیوستن به منچستر یونایتد،باشگاهی بسیار بزرگ با هوادارانی پرشور که شاید پرهوادارترین باشگاه در دنیاست، بازی برای تیم ملی اسپانیا، قدم بزرگ بعدی در دوران فوتبالم به حساب می آید.

فصل گذشته، هواداران به من لطف زیادی داشتند. برخی مواقع روز، روز من نبود اما هیچگاه در زمین کم نمی گذاشتم وهمیشه سعی می کردم تمام توانم را برای موفقیت تیم بگذارم. امسال هم شرایط مطلوبی دارم و فکر می کنم آنقدر خوب هستم که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم اسپانیا را داشته باشم.

شاید از بدشانسی من باشد که بهترین هافبک های کنونی دنیا الان برای اسپانیا بازی می کنند اما ناامید نیستم. قصد دارم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بجنگم. می خواهم آنقدر در ترکیب یونایتد خوب کار کنم تا مربی تیم ملی از من دعوت کند."

دیدگاه‌ها