کد خبر : 1273965 | 18 مهر 1394 ساعت 19:12 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

انصاریان : با ریا نمی شود به محبوبیت رسید

علی انصاریان در مقام تهیه کننده،بازیگر وخواننده تیتراژ فیلم ویدئویی "سوختن" موقعیت شایسته ای را کسب کرده وفیلمش جایزه بهترین فیلم وکارگردانی را به دست آورده است.خبری که دیشب توسط او در اینستاگرامش منتشر شد.

انصاریان : با ریا نمی شود به محبوبیت رسید
به گزارش ورزش سه،انصاریان که معلوم بود تلفنهای زیادی را از تبریک وشاد باش اطرافیان جواب داده وخسته به نظر میرسید گفت:اگر در اینستاگرام چیزی گذاشتم فقط از حیث خبررسانی بود وبس چراکه بعد از مرگ هادی نوروزی تا به حال دل ودماغ نداشتم ومیبینید که در این ده دوازده روز چیزی برای گفتن نداشته ام.

فوتبالیست سابق تیم ملی وپرسپولیس که مدتی ست در عالم هنر وسینما حضور دارد، درباره موفقیتش حاضر به مصاحبه نشد وگفت ؛برای من این روزها روزهای غم ودرد فوتبال است ،من با هادی نوروزی همبازی نبوده ام اما دلم از غم مرگش هنوز گرفته وبعد از برگزاری بازی بزرگداشت او درباره فیلم وجوایزی که گرفته ایم حرف میزنم،وقت برای شادی زیاد است.

انصاریان که در صفحه شخصیش از همکارانش در فیلم وهیئت داوران تشکر کرده است روبروی برخی از بد اخلاقی ها در فوتبال ایستاده وعنوان میکند :امیدوارم کسانی که از هر اتفاقی قالب ریا به خودشان میگیرند یاد بگیرند وبدانند واقعیت تنها ابزار رسیدن به قلب مردم است وکسی با تزویر نمیتواند در جامعه محترم ومحبوب باشد.

دیدگاه‌ها