کد خبر : 1274128 | 19 مهر 1394 ساعت 14:01 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

کردنوری: عملکرد افشارزاده مثبت بود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید پندار توفیقی می‌تواند گزینه مناسبی برای جانشینی بهرام افشارزاده باشد.

کردنوری: عملکرد افشارزاده مثبت بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عباس کردنوری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به برکناری قریب الوقوع افشارزاده چیست، اظها‌ر کرد: به‌ هر‌ حال نظر وزیر ورزش و جوانان است و با توجه به دو شغله بودن افشارزاده و این که اخیرا سرپرست باشگاه استقلال شده بود، طبیعتا باید ظرف سه ماه جایش را به فرد دیگری بدهد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا اطلاع داشت از این که قرار است افشارزاده برکنار شود، گفت: به‌ هر‌ حال احتمالش بود، چرا که ایشان اخیرا سرپرست شده بودند. به‌ هر‌ حال امیدوارم هر کسی که جای آقای افشارزاده می‌آید بتواند کار را به خوبی پیش ببرد. افشارزاده تا جایی که توانست باشگاه را اداره کرد و تلاش زیادی را انجام داد. ایشان فردی زحمتکش است که در ورزش سابقه زیادی داشت. در مجموع کارکردشان مثبت بود و با وجود مشغله فراوان در وزارت ورزش و جوانان در باشگاه استقلال هم مثمرثمر کار کردند.


عضو هیات مدیر باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد قنبرزاده یا پندار توفیقی گزینه‌های مدیر عاملی استقلال هستند، بیا‌ن‌ کرد: این مساله به تصمیم وزیر ورزش و جوانان مرتبط است. ایشان باید یک نفر را به عنوان مدیر‌عامل انتخاب کند. اخیرا آقای توفیقی به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند و کارهای مربوط به آن را انجام می‌دهند.


کردنوری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا او پیشنهادی برای مدیر عاملی استقلال دارد یا نه، گفت: با توجه به چارچوب‌های وزارت ورزش و جوانان و نفراتی که عموما به عنوان کاندیدا مطرح می‌شوند فکر می‌کنم آقای توفیقی شرایط مدیر عاملی استقلال را دارد.

دیدگاه‌ها