کد خبر : 1274373 | 20 مهر 1394 ساعت 14:26 | 99.5K بازدید | 14 دیدگاه

هوندا: باید ایران را تحت فشار بگذاریم

حرفهای ستاره میلان از بازی در ورزشگاه آزادی

کیسوکه هوندا ستاره تیم فوتبال ژاپن بعد از تمرین روز گذشته دقایقی با خبرنگاران ژاپنی به گفت و گو نشست .

حرفهای ستاره میلان از بازی در ورزشگاه آزادی
هوندا که یکی از شاخص ترین های تیم ژآپن به حساب می آید ، ابتدا از برد 3-0 مقابل سوریه گفت و آن را خوب ارزیابی کرد.

 هوندا ادامه داد: در دیدار با ایران مطمئن نیستم که چقدر می توانیم نسبت به آخرین تمریناتی که داشتیم پیشرفت کنیم. با این وجود در همین مدت کوتاه آماده‌سازی معتقدم که می توانیم از نظر هماهنگی با هم‌تیمی‌ها بهتر شده باشیم. برای مثال از نظر دقت در جزئیات بازی و هماهنگی در قرار گرفتن فواصل در زمین بهتر شده باشیم.

او می گوید: با در نظر گرفتن اینکه در برنامه بازی‌ ما تغییرات ایجاد شد زیرا سوریه به نحو غیرمنتظره‌ای در نیمه اول بازی رفت هجومی کار کرد به همین دلیل ما باید برای هر شکلی از بازی حریف آماده باشیم. چه ما را تحت فشار قرار دهد و یا طور دیگری بازی کند. ما هرگز نباید اشتباهات دیدار قبل را تکرار کنیم.ما باید برنامه ای در ذهنمان داشته باشیم تا بلافاصله بعد از دست دادن مالکیت توپ حریف را تحت فشار قرار دهیم. البته مساله مهم این است که این برنامه را چگونه در زمین به درستی به اجرا بگذاریم.

به عقیده هوندا ایران تیمی است که مثل سوریه از بازیکنان قدرتمندی از نظر فیزیکی برخوردار است و این کار را در ورزشگاه آزادی دشوارتر خواهد کرد . او می گوید :آنها بازیکنان باتجربه ای دارند که در اروپا به بازی مشغول اند و با توجه به شرایط میزبانی کاملا باید مراقب باشیم .ایران با تماشاگران اش می تواند ما را تحت فشار بگذارد .

دیدگاه‌ها