کد خبر : 1274415 | 20 مهر 1394 ساعت 16:27 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

رستگار:

خوشحالم که زحماتمان در پایه‌ها به ثمر نشست

رئیس فدراسیون جودو گفت: نایب‌قهرمانی جوانان در آسیا نشان‌دهنده آینده درخشان جودوی ایران است و خوشحالم که حاصل زحماتمان را گرفتیم.

خوشحالم که زحماتمان در پایه‌ها به ثمر نشست
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد علی رستگار ضمن تبریک نائب قهرمانی جوانان ایران به اهالی جودو و ورزش کشور عنوان کرد: اینکه تیم ایران توانست بعد از ژاپن قدرتمند عنوان نایب‌قهرمانی را در آسیا به دست بیاورد نشان‌دهنده پتانسیل بالای این رشته است. این نایب‌قهرمانی نوید روزهای خوبی را برای تیم بزرگسالان می‌دهد.

وی ادامه داد: جا دارد از تمام بچه‌ها و مربیان تشکر کنم که در این مدت با وجود تمام مشکلات تلاش کردند تا از اعتبار جودوی ایران دفاع کنند، البته جا دارد از زحمات تمام مربیان سازنده کشور هم تشکر کنم و به تک‌تک آنها خسته نباشید، بگویم. این نایب‌قهرمانی حاصل تلاش کار تیمی است و خوشحالم که این عنوان با افتخار و اقتدار برای ایران به‌دست آمد.

رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: تیم نوجوانان نیز توانست عملکرد خوبی داشته باشد و کسب 12 مدال واقعاً برای ایران جای تقدیر دارد. تک‌تک بچه‌ها جنگیدند و در شرایطی که تیم‌هایی مانند ژاپن با تمام قدرت به این دوره از مسابقات آمده بودند، توانستند مدال بگیرند و موفق عمل کنند.


دیدگاه‌ها