کد خبر : 1274550 | 21 مهر 1394 ساعت 08:44 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: ابلاغ حکم نایب رئیسی‌ام اهمیتی ندارد

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: هیچ علاقه‌ای ندارم حکم نایب رییسی‌ام را پس از 2 سال ابلاغ کنند و بدون حکم هم کارها در فدراسیون کشتی پیش می‌رود.

حیدری: ابلاغ حکم نایب رئیسی‌ام اهمیتی ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علیرضا حیدری در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه 21 ماه از فعالیت او در فدراسیون کشتی به عنوان نایب رییس می‌گذرد اما حکم وی از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ نشده است اظهار کرد: تا جایی که من با خبر شدم این حکم را امضا کرده‌اند و 4 یا 5 ماه پیش بود که شنیدم این حکم امضا شده اما اینکه چرا تاکنون آن را به فدراسیون ابلاغ نکرده‌اند در جریان نیستم. البته فکر می‌کنم چون فرم مربوط به این کار را پر نکرده‌ام این حکم تاکنون ابلاغ نشده است.

نایب رییس فدراسیون کشتی افزود: البته من بحثی هم در این‌باره ندارم و اصلا برایم مهم نیست که برایم حکم بزنند یا نه. هیچ علاقه‌ای هم به ابلاغ حکم ندارم. من با این سیستم در فدراسیون کشتی مشغول به کارم و همگی با هم هستیم بنابراین چه با حکم و چه بی حکم کارم را انجام می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه کارها در فدراسیون به خوبی پیش می‌رود و اینگونه مسائل خللی در انجام کارها بوجود نمی‌آورد.

علیرضا حیدری از تاریخ 17 دی ماه سال 92 به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی فعالیت خود را آغاز کرد اما تاکنون حکم وی از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی ابلاغ نشده است.

دیدگاه‌ها