کد خبر : 1274554 | 21 مهر 1394 ساعت 09:26 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض مجدد سرمربی سپاهان به تعطیلی لیگ

فرکی: به شدت دوست دارم امشب ژاپن را ببریم

سرمربی سپاهان اصفهان می گوید با توجه به بضاعتی که دارند فشار زیادی روی تیم و بازیکنانشان است ولی آنها باید تلاش کنند تا مدعی باقی بمانند.

فرکی: به شدت دوست دارم امشب ژاپن را ببریم
به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در مورد شرایط سپاهان گفت: همانند سابق به کارمان ادامه می دهیم و منتظر شروع بازی ها هستیم.

او در مورد اینکه آیا این وقفه ها کار را برای مربیان تیم ها به این دلیل که باید بازیکنان را طوری تمرین دهند و اداره کنند که آسیبی به آنها نرسد، ضرری از این حیث نمی رساند؟ ادامه داد: من در مصاحبه های قبلی ام نیز راجع به این موضوع صحبت کردم. این سوالی است که خیلی ها از من می پرسند و جواب مشخصی دارد. به هر حال این شرایط پیش آمده ساده نیست ولی ما اجبار داریم قبولش کنیم. وقتی مدت زمان تعطیلی طولانی می شود، روی عملکرد مربی و بازیکنان تاثیر منفی می گذارد. به هر حال ممکن است آسیب دیدگی ها به وجود می آید و از طرفی باید طوری بدنسازی کرد که مشکلی پیش نیاید، بنابراین روال عادی تیم به هم می خورد ولی چاره ای هم وجود ندارد. به هر حال تیم ملی بزرگسال و امید درگیر مسابقات هستم.

سرمربی زردپوشان اصفهان در همین مورد می گوید: این تعطیلی ها شامل هر 16 تیم لیگ برتر می شود ولی برای ما استقلال، پرسپولیس و تیم های دیگری که ملی پوش دارند، ضرر بیشتری دارد. شما حساب کنید علی کریمی، حسین فاضلی و وریا غفوری روز چهارشنبه برمی گردند، با توجه به خستگی که آنها دارند چگونه می توانند روز جمعه برای تیم بازی کنند؟ این مساله هم درست زمانی اتفاق افتاد که ما بازیکنان زیادی را به هر نحوی از دست داده ایم.

فرکی در مورد اینکه بالاخره وضعیت نهایی شیمبا و پادووانی چه زمانی مشخص خواهد شد اینگونه توضیح می دهد: ما نیز مثل شما منتظر جواب هستیم. ان‎شاءالله خبر مثبتی بدهند وگرنه باید با همین شرایط پیش برویم. من برای خودم ناراحت نیستم و بیشتر ناراحت بازیکنانم هستم.

وی در مورد دیدار با سیاه جامگان نظرش را اینگونه بیان کرد: به تازگی به این تیم شوک وارد شده است، البته این شوک یک باردیگر هم قبل از آمدن آقای کاظمی با رفتن خطیبی و آمدن رمضانی وارد شده بود. به هر حال این تیم در زمان سعید رمضانی 3 بازی انجام داد، 2 باخت و یک پیروزی کسب کرد. به هر حال آقای کاظمی باید تفکراتش را جا بیاندازد. سیاه جامگان تیم خوبی است ولی نیاز به زمان دارد. به هر حال آنها 2 مربی عوض کرده اند و بازیکنان باید هر چند وقت یک بار خودشان را با تفکر مربی جدید وفق دهند. ما منتظر این بازی هستیم، با توجه به اینکه بازی قبلی را نیز باختیم باید در این بازی برنده باشیم. البته پیروزی در این دیدار کار ساده ای نیست زیرا حریفان سپاهان مقابل این تیم انگیزه خاصی دارند. امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم که در نهایت سپاهان 3 امتیاز را بگیرد.

فرکی در مورد بضاعت و کار سختی که دارند گفت: ما از همه هنرمان استفاده می کنیم و مدیریت نیز در جریان مشکلات نیز هست. اما انتظار و امید و تفکر من از بازیکنان تیم است زیرا آنها بازی می کنند و زحمت می کشند. شاگردانم موقعیت را خوب درک کردند، ما باید این مقطع را پشت سر بگذاریم و تا آنجایی که توان داریم بازی هایمان را با پیروزی پیش ببریم. امیدوارم با برنامه ریزی هایی که انجام می شود، بازیکنان خسته نشوند. البته این را هم در نظر بگیرید که در آینده باز هم وقفه ای در لیگ داریم ولی من نمی توانم پیش بینی کنم در آن فاصله زمانی چه اتفاقی پیش می آید.

مربی سپاهان در پایان در مورد دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ژاپن که امشب برگزار می شود افزود: بازی بزرگ و فرصت خوبی را در پیش داریم. بخصوص برای بازیکنان جوانمان به هر حال این دیدار برای محک زدن بسیار خوب است. تیم ملی در آینده باید با تیم هایی مثل کره، ژاپن و استرالیا بازی کند پس خوب است که قبل از آن محک بخورد و جوان ها از فرصت پیش آمده استفاده کنند. البته این را بگویم که به شدت دوست دارم تیم ملی فردا شب برنده این بازی بزرگ باشد.

دیدگاه‌ها