کد خبر : 1274558 | 21 مهر 1394 ساعت 09:33 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

در صورت المپیکی شدن؛

پاداش 20 میلیونی برای مجتبی عابدینی

مجتبی عابدینی در صورتیکه بتواند سهمیه حضور در بازی‎های المپیک برزیل را کسب کند از طرف فدراسیون شمشیربازی 20 میلیون تومان به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

پاداش 20 میلیونی برای مجتبی عابدینی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مجتبی عابدینی یکی از امیدهای فدراسیون شمشیربازی برای کسب سهمیه المپیک برزیل است. این شمشیرباز که شرایط خیلی خوبی برای این مهم دارد در صورتیکه در یکی از مسابقات جام جهانی‌‌ پیش رو بتواند همچون جام جهانی گرجستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، سهمیه المپیکی اش از رنکینگ جهانی قطعی خواهد شد و در این صورت ۲۰ میلیون تومان به عنوان پاداش از طرف فدراسیون شمشیربازی دریافت خواهد کرد.

این وعده ای است که مسئوولان فدراسیون شمشیربازی برای بالا بردن انگیزه عابدینی به وی داده اند. عابدینی به نسبت دیگر ملی پوشان شمشیربازی در رنکینگ جهانی وضعیت خیلی بهتری برای کسب سهمیه المپیک دارد و اگر بتواند این موقعیت خود را حفظ کرده و بهبود ببخشد برای نخستین بار شمشیربازی را از رنکینگ جهانی صاحب سهمیه المپیک می کند.

به گزارش مهر، مجتبی عابدینی سال ۹۱ با حضور در مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا (زون آسیا) که به میزبانی واکایاما ژاپن برگزار شد، برای نخستین بار المپیکی شد و به المپیک ۲۰۱۲ لندن راه یافت.

دیدگاه‌ها