کد خبر : 1274563 | 21 مهر 1394 ساعت 10:10 | 27.4K بازدید | 9 دیدگاه

ارزش سامورایی ها سه برابر آریایی ها

کاگاوا و هوندا از تیم ملی ایران گران تر هستند

امروز دو قطب فوتبال قاره آسیا در جدالی تدارکاتی مقابل هم قرار می گیرند تا بعد از مدت ها شاهد یک بازی دیدنی ار تیم ملی برابر حریفی قدرتمند و پرستاره باشیم.

کاگاوا و هوندا از تیم ملی ایران گران تر هستند
به گزارش "ورزش سه"، در سال های گذشته همواره جدال ایران و ژاپن حساسیت های خاصی داشته چون بهترین بازیکنان قاره کهن مقابل هم قرار می گرفتند اما این بار سامورایی ها بازیکنانی در ترکیب خود دارند که با حضور در بهترین تیم های باشگاهی اروپا یک سرو گردن از نظر فنی و شهرت بالاتر از ستاره های ایران قرار گرفته و ارزشی مالی بسیار بالایی پیدا کرده اند. سایت ترانسفر مارکت که یکی از منابع معتبر مالی فوتبال جهان محسوب می شود در تشریح ارزش بازیکنان کیسوکه هوندا ستاره ژاپنی باشگاه میلان ایتالیا را گران ترین بازیکن سامورایی ها در ترکیب فعلی این تیم معرفی کرد چون هوندا دو فصل قبل با قراردادی به ارزش 7.7 میلیون پوند از زسکا مسکو راهی شهر مد اروپا شد تا پیراهن میلان را برتن کند.
بعد از هوندا ، شینجی کاگاوا هافبک تهاجمی سامورایی ها دومین بازیکن گران قیمت ژاپن محسوب می شود چون دورتموندی ها برای بازگرداندن او از منچستر به جمع زنبورهای زرد وست فالن هفت میلیون پوند هزینه کردند. همین دو بازیکن با ارزش تقریبی 14.7 میلیون پوند گران تر از کل تیم ملی ایران هستند چون بنا به ادعای ترانسفر مارکت ارزش کل بازیکنان ایران 14.1 میلیون پوند است.

در جمع ستاره های ایران اشکان دژآگه بازیکن دو ملیتی با ارزش تقریبی 2.5 میلیون پوند گران قیمت ترین ستاره آریایی ها قلمداد می شود .اشکان که سابقه حضور در بوندس لیگا و لیگ برتر جزیره را دارد فصل گذشته با قراردادی نجومی پیراهن العربی قطر را برتن کرد .بعد از دژاگه مهاجم جوان و پدیده این روزهای فوتبال ایران در جایگاه دوم قرار دارد.سردار آزمون با رقم 1.8 میلیون پوند در حال حاضر برای روستوف روسیه بازی می کند و در ماه های گذشته اخبار زیادی پیرامون انتقال او به باشگاه های بزرگ دنیا شنیده شده است. ترانسفر مارکت در برآورد ارزش کلی ایران مدعی شد شاگردان کروش در مجموع 14.1 میلیون پوند ارزش دارند در حالی که سامورایی ها با ارزش تقریبی 49.2 میلیون پوند سه برابر ستاره های ایران در بازار نقل و انتقالاتی فوتبال دنیا ارزش دارند.

دیدگاه‌ها