کد خبر : 1274634 | 21 مهر 1394 ساعت 14:17 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سوریه: ایران برای قهرمانی می‌جنگد

سرمربی تیم فوتبال امید سوریه معتقد است که تیم فوتبال امید ایران برای قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی زیر ٢٣ سال غرب آسیا می‌جنگد.

سرمربی سوریه: ایران برای قهرمانی می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهند فاخد در نشست خبری پیش از بازی با ایران در فینال مسابقات غرب آسیا گفت: به هشتاد درصد اهدافی که در این مسابقات داشتیم، دست پیدا کردیم و حالا آماده فینال هستیم.


مهند فاخر افزود: بالا بردن جام قهرمانی قطعا برای من و بازیکنانم غرورانگیز خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم تا حدودی دل مردم جنگ زده سوریه را شاد کنیم. البته نباید فراموش کنیم که با چه تیمی بازی داریم. تیم ایران نمایش خوبی در سه بازی قبل داشته و قطعا برای قهرمانی می‌جنگد.


سرمربی سوریه با انتقاد از ساعت برگزاری مسابقات گفت: همان طور که سرمربی ایران گفت، بازی کردن در این شرایط آب‌وهوایی و به خصوص رطوبت بالا سخت و دشوار است. بنابراین باید با آمادگی کامل بدنی به مصاف ایران برویم و امیدوارم که مشکلی از این بابت نداشته باشیم.


سرمربی سوریه در پایان خاطرنشان کرد: در این مسابقات چند بازیکن خودمان را به دلایل مختلف از جمله حضور در تیم ملی بزرگسالان در اختیار نداشتیم اما بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم که در بازی فردا هم موفق ظاهر شویم.

دیدگاه‌ها