کد خبر : 1274639 | 21 مهر 1394 ساعت 14:24 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

الان وقت حمایت از تیم‌ملی است

کامیابی‌نیا: هادی روز جمعه پیش ما حضور دارد!

هافبک دفاعی موفق پرسپولیس معتقد است باید در بازی‌های پرسپولیس پیروز شوند و در آخر به قهرمانی برسند تا روح هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس شاد شود.

کامیابی‌نیا: هادی روز جمعه پیش ما حضور دارد!
به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا درباره شرایط پرسپولیس گفت: روزهای اول بعد از درگذشت هادی جو سنگینی وجود داشت و روزهای بدی را سپری کردیم ولی الان کمی شرایط بهتر شده است. البته به طور صددرصد نمی‌ توان جای خالی هادی را کتمان کرد ما هر روز که بر سر تمرین نمی‌ رویم جای خالی او را حس می‌ کنیم وقتی می‌ بینیم هادی نیست نمی‌ توانیم نبودش را هضم کنیم. هادی واقعا بچه مودبی بود و شخصیت خیلی بالایی داشت و همگی دوستش داشتند و جای خالی هادی هیچ وقت پر نمی‌ شود.

او در مورد اولین بازی‌ای که باید بدون حضور نوروزی به میدان بروند ادامه داد: بازی با صبا اولین بازی است که هادی نیست ولی جمعه او هم پیش ما حضور دارد! و روحش از بالا ما را دعا می‌ کند. با بچه ها هم قسم شده ایم که روز جمعه پیروز شدیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم هم قسم شده ایم تا آخر فصل خوب کار کنیم و ان‎شاءالله قهرمان شویم تا پسر هادی یعنی هانی بیاید و جام را بالای سر ببرد.

این بازیکن در مورد اینکه پرسپولیس باید روند خوبی را پی بگیرد می‌ گوید: تیممان دارد جا می‌ افتد و بچه ها با هم هماهنگ تر شده اند من فکر می‌ کنم شرایط نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده است.

کامیابی‌نیا در پایان در مورد تیم‌ملی افزود: امیدوارم هم از تیم‌ملی حمایت کنند و این روزها درست وقت حمایت است امیدوارم ملی پوشانمان در ادامه راه خوب ظاهر شوند ما هم حمایت می‌ کنیم امیدوارم کادرفنی تیم‌ملی و آقای کی‌روش نیز نیم نگاهی به من داشته باشند و یکبار دعوتم کنند تا بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.

دیدگاه‌ها