کد خبر : 1274651 | 21 مهر 1394 ساعت 15:14 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

حضور رحمانی در اهواز بعد از گذشت 5ماه

بازگشت کاپیتان بختیار با لباس تراکتور

کاپیتان سابق فولادی‌ها این هفته در رقابت حساس تیمش مقابل سرخپوشان اهواز بعد از چند ماه به اهواز برمی‌گردد و مقابل تیمی که سال‌ها کاپیتانی اش را برعهده داشته به میدان می‌رود.

بازگشت کاپیتان بختیار با لباس تراکتور
به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی به همراه 3 هم‌تیمی‌اش سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده و علی حمودی که همگی سابقه حضور در فولاد را دارند، در هفته هشتم از رقابت های لیگ‌برتر با این تیم روبه‌رو خواهند شد.

نمی‌توان به وقفه‌ها ایراد گرفت

شرایط خوب است، در تعطیلات تمرینات زیادی انجام دادیم. یک بازی دوستانه نیز کردیم، بچه ها همگی آماده هستند. امیدوارم بتوانیم از این به بعد نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم این وقفه‌ها به تیم‌ملی کمک کند. به هر حال این قضیه برنامه‌ریزی شده است و کسی نمی‌ تواند ایرادی به آن بگیرد. ما باید بخاطر موفقیت تیم‌ملی‌مان با این شرایط بسازیم.

مساوی کردن بدتر از باخت است

همه بچه ها دوست دارند تراکتورسازی از این شرایطی که دارد خارج شود. به عقیده خود من مساوی کردن بدتر از باخت است. اصلا دوست ندارم بازی های با نتیجه تساوی تمام شود. از این به بعد با تمام وجود کار می‌ کنیم و همه بچه ها آماده هستند. ان‎شاءالله بتوانیم با بهتر کردن عملکردمان نتایج را بهبود بخشیم.

خودم را مدیون فولاد می‌ دانم

نمی‌ دانم برای بازی با فولاد احساسم را چگونه بیان کنم. قرار است مقابل تیمی به میدان بروم که 12 سال در آن حضور داشتم و هر چه دارم از فولاد است و من خودم را مدیون این تیم می‌ دانم. فکر نمی‌ کردم روزی مقابل فولاد بازی کنم، قبلا هم در صحبت هایم گفته بودم در ایران فقط برای فولاد بازی می‌ کنم ولی شرایط به نوعی پیش رفت که الان در تیم جدیدم مشغول فعالیت هستم. همه هواداران شرایط را درک می‌کنند. به هر حال تراکتور هم تیم خوبی است و همه مردم این شهر دوست دارند به تراکتور کمک کنند. هر بازیکنی برای هر لباسی که برتن می‌ کند ارزش و احترام قائل است.

برای بازی در غدیر لحظه شماری می‌کنم

هنوز هم که هنوز است ناراحتم که سال گذشته نتوانستم برای فولاد بازی کنم. جا دارد از حمایت های اسکوچیچ و تمام هواداران که با آنها روزهای خوبی داشتم و به اهدافم و تمام چیزهایی که می‌ خواستم رسیدم تشکر کنم. امیدوارم روز خوبی برای من و دیگر بازیکنان تراکتورسازی که زمانی در فولاد بازی می‌ کردند، رقم بخورد. بعد از گذشت 5 ماه به اهواز برمی گردم باید اعتراف کنم که دلم خیلی تنگ شده است و لحظه شماری می‌ کنم در ورزشگاه غدیر بازی کنم. ان‎شاءالله بازی خوبی به دور از حاشیه انجام شود. هر دو تیم محکوم به پیروزی هستند ولی با تمام احترامی که برای فولاد قائلم امیدوارم با دست پر به تبریز برگردیم.

تراکتور هم مثل چلسی دچار افت شد!

به نظر من برای اینکه برای نتیجه نگرفتن تراکتورسازی عدم هماهنگی را به عنوان دلیل مطرح کنیم، درست نیست. گاهی اوقات یکسری چیزها در فوتبال پیش می‌آید که دست کسی هم نیست. من برای شما چلسی را مثال می‌زنم که فصل پیش قهرمان لیگ جزیره شد ولی امسال جزو تیم های پایین جدول است تازه باید این را هم در نظر بگیرید که چلسی نه تنها بازیکنی را از دست نداده بلکه چند بازیکن خوب نیز جذب کرده است و برای دورتموند نیز 2 سال پیش چنین اتفاقی افتاد. فوتبال ورزش جذابی است و اینکه الان لیگ ما از سال‌های پیش قوی‌تر شده و همه تیم ها در یک سطح هستند و دارند تلاش می‌ کنند تا بهتر شوم و اینکه تیم ها خوب بسته شده، جای امیدواری دارد. به هرحال گاهی اوقات عدم نتیجه‌گیری پیش می‌آید. ما بازیکنان دیگر از این وضعیت خسته شده‌ایم همه دارند زحمت می‌ کشند و هر کس هر کاری از دستش برمی آید انجام می‌ دهد تا ما بتوانیم از این شرایط خارج شویم.

به خاطر از دوری از تیم‌ملی مریض شده‌ام

وقتی از رحمانی در مورد مشکل برخی از سربازان مثل خودش و سروش برای حضور در تیم‌ملی سوال شد، در این مورد گفت: من نمی‌دانم دقیقا راجع به این قضیه چه بگویم ولی باورتان نمی‌شود اگر بگویم بابت اینکه نمی‌توانیم در تیم‌ملی حضور داشته باشیم، مریض شدم. من و سروش نتوانستیم در اردوی قبلی تیم‌ملی را همراهی کنیم، نه تنها من بلکه تمام اطرافیانمان بابت ما ناراحت هستند. به هر حال ما چند ماهی از فوتبال دور بوده‌ایم و الان هم در تیم نظامی خدمت می‌کنیم. به هر حال هر چه که بوده تمام شده است. امیدوارم مسوولان به ما کمک کنند، در غیر اینصورت با آینده ما بازی خواهد شد زیرا خیلی زحمت کشیدیم و تلاش کردیم تا بتوانیم در تیم‌ملی باشیم ولی مشکلاتی پیش آمد که فعلا نمی‌توانیم تیم کشورمان را همراهی کنیم. همه جوره دوست دارم برگردم و کمک کنم. امیدوارم دل مسوولین به رحم بیاید و با لطف خدا ما بتوانیم به تیم‌ملی برویم، ما همچنان منتظریم؛ ان‎شاءالله مسوولین فکری بکنند که اینگونه به زندگی ما لطمه می‌خورد.

بازی با ژاپن فراتر از بازی دوستانه است

در مورد بازی ایران و ژاپن باید بگویم این دیدار می‌ تواند برای تیم‌ملی و بخصوص بازیکنان جوان مفید باشد. امیدوارم زیرنظر کارلوس کی‌روش بازیکنان سربلند بیرون بیاند. درست است که روی این دیدار اسم بازی دوستانه است ولی بازی حساس‌تر از این حرف هاست، امیدوارم تیم‌ملی بتواند نمایش خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها