کد خبر : 1274657 | 21 مهر 1394 ساعت 15:00 | 29.7K بازدید | 3 دیدگاه

در مراسم اهدای کفش طلای فصل 2014-2015

رونالدو: قانع نیستم،کفش طلای پنجم را میخواهم

کریستیانو رونالدو، نابغه پرتغالی رئال مادرید، دقایقی پیش چهارمین کفش طلای دوران حرفه ای خود را دریافت کرد. او با 48 گل، برترین گلزن اروپا در فصل گذشته بود.

رونالدو: قانع نیستم،کفش طلای پنجم را میخواهم
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو همراه با فلورنتینو پرز و دیگر اعضای باشگاه رئال مادرید، ساعتی پیش وارد هتل پالاس مادرید شد و ساعت 15.30 در مراسم ویژه ای، کفش طلای چهارم خود را دریافت کرد.

او پس از دریافت این جایزه، به خبرنگاران پرتعداد حاضر در مراسم گفت:" می خواهم از همه کسانی که به اینجا آمده اند قدردانی کنم؛ از سفیر پرتغال، رئیس، مربی، اعضا و هواداران باشگاه رئال مادرید. این یکی از شیرین ترین لحظات زندگی من است.

دریافت چهارمین توپ طلا برای من یک افتخار باارزش است. این جایزه برای من بسیار مهم است و باید از هم تیمی هایم و همه کسانی که به من برای رسیدن به این عنوان کمک کردند تشکر کنم. می دانم که تنها بازیکنی هستم که چهار کفش طلا را کسب کرده با این حال قانع نیستم و کفش طلای پنجم و ششم را هم می خواهم.
می خواهم این فصل با رئال فاتح سه گانه شوم. دوست دارم با رئال، قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را کسب کنم. پیش به سوی اهداف بعدی. امیدوارم سال بعد نیز همینجا شما را بار دیگر ملاقات کنم."

دیدگاه‌ها