کد خبر : 1274660 | 21 مهر 1394 ساعت 16:03 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

هانی می تواند به زودی جای هادی را بگیرد

خلیلی: خداحافظی کردم تا مربی شوم

محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس در بازی بزگداشت مرحوم هادی نوروزی رسما از فوتبال خداحافظی کرد.

خلیلی: خداحافظی کردم تا مربی شوم
خلیلی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من نمی خواستم خداحافظی ام رسانه ای شود چون برای هر فوتبالیستی خداحافظی از فوتبال سخت است. اما در این چند روز در صفحه های مجازی و بیرون مردم به من می گفتند که خودت را دراین بازی نشان بده تا به فوتبال برگردی در صورتی که من از ابتدای فصل عنوان کردم اگر با تیمی قرار داد نبندم از فوتبال خداحافظی می کنم.

دست تمام مربیانم را می بوسم

از ظهر بازی یادبود هادی نوروزی من عنوان کردم که این بازی آخر و خداحافظی من خواهد بود. من از سال 73 فوتبالم را شروع کردم و برای زحماتی که تمام مربیانم برایم کشیده اند از آنها تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. از هوادارن مخصوصا تماشاگران پرسپولیس که همیشه حامی من بودند متشکرم. اگر کسی به من بدی کردی من فراموش کردم و او را بخشیدم از همه خواهش می کنم که اگر بدی از من دیده اند من را ببخشند و حلال کنند.

جای پیشکسوتهای پرسپولیس روی نیمکت خالی بود

بازی یادبود هادی نوروزی فرصتی بود تا بسیاری از پیشکسوتان دور هم جمع شوند هر چند که جای بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس روی نیمکت خالی بود، ولی به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس از آقای مظلومی و فریبا سپاسگزارم که آمدند و از ابتدا در کنار ما بودند. به عقیده من اینکه می گویند باید تعداد بیشتری در این مراسم شرکت می کردند به هر حال باید شرایط مسابقات لیگ را در نظر بگیریم همین تعداد هم کافی بود. مهمترین مساله این بود که می دیدم هانی پسر هادی با شادی و انرژی در بازی حضور دارد و می دود.

هانی فوتبالیست خوبی می شد

به نظر من هانی شوتهایش خوب بود چون او پای چپ است استعدادش را هم دارد باید بزرگتر شود فوتبالش شکل بگیرد ببنیم می تواند در چه پستی بازی کند ولی انصافا خیلی در بازی غر می زد(می خندد) دائم به من می گفت چرا پاس نمی دهی؟ می گفت می خواستم هت تریک کنم. بر خلاف پدرش که همیشه ساکت بود هانی حقش را می گیرد.

برنامه ریزی برای عرصه مربیگری

من هماهنگی های لازم را انجام دادم که در اولین دوره کلاس مربیگری که برپا می شود شرکت کنم. بعد از پشت سر گذاشتن کلاسهای مربیگری قصد دارم به عرصه مربیگری وارد شوم.

 کار سخت برانکو در پرسپولیس

من از ابتدای فصل هم گفته بودم که با توجه به جوانگرایی در پرسپولیس برانکو در این فصل کار بسیار سختی دارد. در حال حاضر فشار زیادی روی پرسپولیس است به طور حتم آنها در ادامه بهتر می شوند. از هواداران پرسپولیس می خواهم که بیشتر از این تیم حمایت کنند و کمک کنند تا شرایط این تیم بهتر شود. این تیم هنوز به ثبات تاکتیکی و بازیکنی نرسیده است. آقای برانکو هم مدتها از فوتبال ما دور بوده و تازه دارد با شرایط فوتبال آشنا می شود.

بستر رشد برای طارمی فراهم است

در مورد مهدی طارمی پرسیدی باید بگویم که مهدی بازیکن خوبی هست و بستر رشد برای او فراهم است، ولی هنوز به تجربه لازم نرسیده. خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارد هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی دارد و این شانس را دارد که در هر دو تیم خودش را نشان دهد باید تمام تلاشش را بکند که مخصوصا در تیم ملی جایگاهش به ثبات برسد. چون ممکن است هر لحظه یک نفر بیاید و جای او را بگیرد. مهدی باید تجربه کسب کند و از موقعیتهایش هم بیشتر استفاده کند.

دیدگاه‌ها