کد خبر : 1274661 | 21 مهر 1394 ساعت 16:04 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

با ستاره جدید ژاپنی ها بیشتر آشنا شوید

میامینو، سورپرایز جدید فوتبال ژاپن (عکس)

مهاجم جوان و 20 ساله تیم ملی ژاپن که توسط خلیل هودزیچ کشف شده و به تیم ملی این کشور دعوت شده است را می توان مهره ناشناخته و البته جدیدترین محصول ژاپنی ها در فوتبال روز دنیا نامید.

به گزارش "ورزش سه"، تاکومی مینامینو که سابقه بازی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ژاپن را دارد و مهاجم بیست ساله ای است که پس از حضور در تیم سرزو اوزاکا به سالزبورگ اتریش پیوسته است و در 24 بازی که برای این تیم انجام داده است توانسته 9 بار دروازه حریفان را باز کند.

کارشناسان فوتبال ژاپن، دعوت و میدان دادن به این ستاره جوان را به سرمربی ژاپنی ها، وحید خلیل هودزیچ که سابقه کشف و معرفی بازیکنان زیادی را داشته است نسبت می دهند، از آخرین ستاره هایی که هودزیچ به دنیای فوتبال معرفی کرده است سفیان فغولی ستاره فعلی تیم ملی الجزایر است که در تیم والنسیا اسپانیا توپ می زند.

1069908

خلیل هودزیچ در رابطه با مینامینو می گوید: مینامینو بازیکن بسیار پرتحرکی است و مدام به چپ به راست می رود، او بازیکن بسیار جذابی است که هنوز در اول راه قرار دارد، او با وجود اینکه پست اصلی او در خط حمله است در بین خطوط و البته به عنوان بال چپ و راست نیز می تواند بازی کند.

دیدگاه‌ها