کد خبر : 1274662 | 21 مهر 1394 ساعت 16:07 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

نباید حریفانی مثل ژاپن و کره را برای خودمان بزرگ کنیم

پاشازاده: درد ممنوع‌الخروج بودن را چشیده‌ام

نام مهدی پاشازاده شب گذشته در نظرسنجی برنامه نود که عنوانش بهترین مدافعان وسط بعد از انقلاب بود، قرار داشت.

پاشازاده: درد ممنوع‌الخروج بودن را چشیده‌ام
به گزارش "ورزش سه"، پاشازده در این‌باره گفت: در مورد نظرسنجی برنامه نود باید بگویم دهه‌هایی که بازیکنان در آن حضور داشتند با هم فرق می‌کرد ولی در کل از استقلالی‌ها و تمام کسانی که به من رای دادند ممنونم. به هر حال هر جا که رفته‌ام قشر فوتبالی همیشه به من لطف داشته‌اند و دیشب هم به همین شکل بود.

او در مورد اینکه تعداد بازیکنان پرسپولیسی در نظرسنجی از استقلالی ها بیشتر بود ادامه داد: به هر حال پرسپولیسی ها از لحاظ مربیگری بعد از انقلاب بیشتر بودند و بیشتر مربیگری کرده اند مثل کسانی چون مایلی‌کهن و پروین بنابراین بیشتر هم انتخاب شدند ولی همه دوستانی که نامشان در نظرسنجی بود، خوب بودند و من فکر می‌کنم نام رضا حسن‌زاده‌ قطعا می‌ توانست در بین آن 10 نفر باشد. حالا اینکه تعداد پرسپولیسی ها بیشتر بوده انتخاب دوستان است.

پاشازاده که قبلا در مصاحبه ای از عادل خواسته بود نامش را در نظرسنجی برنامه نود نگذارد، در این باره اینگونه توضیح می‌ دهد: حرف من این بود که اگر قرار است کارشناسی انجام شود، درست انجام شود و کسانی که این کار را می‌کنند باید بی طرف باشند. به هر حال از قبل 6 نفر انتخاب شده‌اند و بقیه را مردم انتخاب کرده اند ولی با همه این‌ها من و سیدجلال جز آنهایی بودیم که رای بالایی آوردیم. این جریان دقیقا شبیه به بی‌مهری‌هایی بود که از سال 94 تا 98 انجام شد.

وی در مورد بازی ایران و ژاپن که تا ساعتی دیگر برگزار می‌ شود، نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با ژاپن یک اتفاق خوب است و به قول فوتبالی‌ها ما می‌ توانیم ببینیم که با خودمان چند ـ چند هستیم ولی در مصاحبه قبلی هم به شما گفته بودم ژاپن ما را اذیت می‌ کند. من قبول دارم کی‌روش به تیم‌ملی شخصیت داده ولی دیشب هم که خلاصه بازی ها را در نود نگاه می‌ کردم، به این نکته رسیدم که ما در هر رده‌ای هم که بودیم از تیم هایی مثل ژاپن و کره نمی‌ ترسیدیم و آن موقع ها بهتر بودیم ولی الان اینجور حریفان را برای خودمان بزرگ کرده ایم و در این بین یکسری تفکرات کادرفنی همیشه تاثیرگذار است، به شخصه خیلی مشتاقم امروز بازی را ببینم تاکتیک دفاعی آقای کی‌روش یکی از تاکتیک های خوب است و من سعی می‌ کنم از آن استفاده کنم ولی دفاع مطلق را اصلا قبول ندارم و اگر تیم‌ملی حمله نکند مالکیت توپ دست حریف می‌ افتد، در این بازی ها باید جرات کتنیم و از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

پاشازاده در پایان افزود: امیدوار هستم مشکل سربازها حل شوند و بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و سروش رفیعی بتوانند به تیم‌ملی کمک کنند. این را گفتم به این دلیل که خودم طعم تلخ این قضیه را چشیده‌ام و 3 سال ممنوع‌الخروج بوده‌ام. آن زمان ما ازبکستان را در ایران شکست دادیم ولی در بازی برگشت روی پله‌های هواپیما بودم که نگذاشتند من سوار شوم و گفتند ممنوع الخروج هستی و ایران هم بازی برگشت را 4 ـ 1 باخت. امیدوارم که سربازها را ببخشند اتفاق بدتر از این‌ها در مملکت رخ می‌ دهد که چنین قضیه ای در پیشش هیچ است. ما باید به فکر جوان‌ها باشیم چون آنها آینده‌شان را از طریق هم شغل می‌گذرانند. امیدوارم کسانی که این تخم را به فوتبال ما پاشیدند، مجازات شوند.

دیدگاه‌ها