کد خبر : 1274666 | 21 مهر 1394 ساعت 16:17 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

کارخانه:

امسال سال والیبال باشگاهی ایران است

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تلاش ما این است که در لیگ برتر سال 94 با عملکرد خوب‌مان بتوانیم بازیکنان را در شرایط خوبی نگه داریم و به تیم ملی و فدراسیون والیبال کمک کنیم.

امسال سال والیبال باشگاهی ایران است

به گزارش "ورزش سه" مصطفی کارخانه گفت: از زمانی که بانک سرمایه تصمیم گرفت در لیگ برتر والیبال تیمداری کند تلاش ما این بود که از بازیکنان شایسته تیم ملی و دیگر بازیکنانی که کیفیت خوب را دارند، دعوت کنیم تا در این تیم بازی کنند. خوشحالم که در حال حاضر این تیم جمع شده و می‌دانم انتظارات زیادی از این تیم وجود دارد؛ چرا که بازیکنان خوبی در آن حاضر هستند. هدف اصلی ما در لیگ برتر سال 94 والیبال باشگاه‌های کشور استفاده از تمامی توانمندی و قابلیت‌های بازیکنان این تیم است.

کارخانه در ادامه افزود: با تمام احترامی که برای حریفان خود قائل هستم و می‌دانم که بسیاری از آنها سابقه طولانی در لیگ برتر را دارند اما باید بگویم که تیم والیبال بانک سرمایه برای قهرمانی پا به مسابقه‌ها می‌گذارد.

او با تاکید بر این که لیگ برتر سال به سال کیفیتش افزایش می‌یابد، گفت: لیگ برتر والیبال در هر دوره نسبت به گذشته سخت‌تر می‌شود. در سال‌های دور همه می‌دانستند یا صنام قهرمان می‌شود یا پیکان اما در این چند سال این گونه نبوده و شاهد بودیم که تیم‌هایی که ملی‌پوشان زیادی هم دارند، چندین شکست را متحمل شده‌اند. ما تمام تلاش‌مان این است که در اولین بازی‌مان که خارج از خانه مقابل تیم قدرتمند ارومیه است، استارت خوبی بزنیم و از تمام بازیکنان می‌خواهم که برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنند.

کارخانه با تاکید بر این که شرایط بازیکنان در لیگ برتر امسال در نتایج تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: تا اردیبهشت‌ ماه و آغاز مسابقه‌های انتخابی المپیک تیم ملی هیچ بازی‌ای ندارد و به نظر من باید این سال را سال والیبال باشگاهی ایران دانست. 29 اسفند لیگ برتر والیبال به پایان می‌رسد و فشار زیادی تا آن زمان روی بازیکنان خواهد بود. بنابراین زمانی که کادر فنی تیم ملی بازیکنان را به اردو فرامی‌خواند زمان زیادی برای بالا بردن سطح آمادگی آنها وجود ندارد و شرایط تک‌تک ملی‌پوشان در باشگاه‌های خود می‌تواند در بازی‌های ملی‌ تاثیرگذار باشد. هر قدر بازیکنان با آمادگی روانی، تکنیکی و ذهنی خوبی در باشگاه‌ها بازی کنند، تیم ملی ما نیز قوی‌تر می‌شود؛ چرا که تیم ملی از پایان لیگ برتر تا آغاز مسابقه‌های انتخابی المپیک زمان زیادی ندارد.

کارخانه در مراسم معرفی تیم والیبال باشگاه سرمایه گفت: شاید بتوان گفت که ما بیشترین سهم را در تیم ملی داریم و تمام تلاش من این است که عملکرد بازیکنانم را در بهترین شرایط قرار دهم و دغدغه فدراسیون و کار فنی تیم ملی را برطرف کنم. امیدوارم تیم ما بتواند خدمت شایسته‌ای به تیم ملی و فدراسیون بکند.

1070014

او در پایان گفت: تب والیبال در جامعه ما داغ است و مردم با والیبال زندگی می‌کنند. امیدوارم این موضوع انگیزه‌ای برای مسئولان تیم شود تا در سال‌های آینده نیز در لیگ برتر تیم‌داری کنند.

مراسم معرفی و رونمایی از پیراهن تیم والیبال باشگاه بانک سرمایه در هتل آکادمی برگزار شد و در این تیم ملی‌پوشانی چون شهرام محمودی، مهدی مهدوی، محمد موسوی و عادل غلامی حضور داشتند. محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال نیز از جمله مهمانان این برنامه بود. امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال نیز به همراه محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون در این مراسم حضور داشتند که خوش‌خبر در این مراسم مورد استقبال زیاد ملی‌پوشان تیم ملی قرار گرفت.


دیدگاه‌ها