کد خبر : 1274676 | 21 مهر 1394 ساعت 17:00 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

شوکر: پریشیچ، آرین روبن کرواسی است

ایوان پریشیچ، پس از یک فصل درخشان در ولفسبورگ،تابستان امسال به اینتر پیوست و تا بدینجا نیز بازی های خوبی برای این تیم انجام داده است.

شوکر: پریشیچ، آرین روبن کرواسی است
به گزارش "ورزش سه"، پریشیچ 26 ساله، سابقه بازی برای دورتموند را نیز در کارنامه دارد و هواداران اینتر امیدوارند به کمک او، امسال بتوانند فاتح حداقل یک جام بشوند.

داوور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی و ستاره سابق تیم های سویا، رئال مادرید و آرسنال، در مورد پریشیچ به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" در مورد پریشیچ اطمینان دارم که به ستاره اینتر تبدیل خواهد شد. او کیفیتی باورنکردنی دارد.قدرت بدنی بالا، تکنیک فوق العاده خوب و نیز توانایی های گلزنی، از او بازیکن متفاوتی ساخته است.

در فوتبال مدرن امروز، بازیکنانی که بتوانند در یک تیم، تفاوت ها را رقم بزنند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. او در مصاف های تک به تک همیشه پیروز است و در آن واحد، قدرت جاگذاشتن سه مدافع را نیز دارد.

او برای اینتر و نیز تیم ملی کرواسی، همان تعیین کنندگی آرین روبن در بایرن و تیم هلند را دارد. از نظر من، پریشیچ، آرین روبن کرواسی است.سبک بازی این دو بسیار شبیه به هم است؛ حرکت های عرضی ویرانگر و قدرت گلزنی و تمام کنندگی بالا."

دیدگاه‌ها