کد خبر : 1274719 | 21 مهر 1394 ساعت 18:57 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

هودزیچ: عادلانه ترین نتیجه، تساوی بود

سرمربی ژاپنی ها می گوید با توجه به موقعیت هایی که دو تیم داشتند فکر می کنم نتیجه تساوی در این بازی منصفانه بود.

هودزیچ: عادلانه ترین نتیجه، تساوی بود
به گزارش "ورزش سه"، وحید هودزیچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی تیم های ملی ایران و ژاپن گفت: دیدار بسیار جذابی را شاهد بودیم و با رقابتی که ما و ایرانی ها با یکدیگر داشتیم می توانم بگویم بیشتر یک جنگ را دیدیم، در نیمه اول، این ما بودیم که بازی را در اختیار داشتیم اما این ایرانی ها بودند که توانستند گلزنی کنند.
وی ادامه داد: من فکر می کنم منصفانه ترین نتیجه برای این بازی همین نتیجه تساوی بود، چرا که ما در نیمه دوم که بازی را بازهم در دست گرفته بودیم توانستیم یک گل به ثمر برسانیم و در عوض ایرانی ها نیز چند موقعیت داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.
سرمربی ژاپنی ها در ادامه گفت: بازیکنان شماره 21 و 10 ایران بسیار خوب عمل می کردند، آنها روی ارسال ها بسیار خوب عمل می کردند و ما تلاش خود را کردیم در نیمه دوم آنها را با یارگیری از کار بیندازیم و جلوی ارسال های آنها را نیز بگیریم، همچنین سعی کردیم با ایستادن جلوی بازیکنان بلند قد ایرانی در ضربات ایستگاهی، آنها را کم اثر کنیم تا نتوانند روی دروازه ما ایجاد خطر کنند.

هودزیچ ادامه داد:بازیکنان جوان در این بازی بیشترین درس را گرفتند چرا که آنها فهمیدند بازی در مقابل تیم هایی که فیزیکی و قدرتی بازی می کنند چگونه است، فکر می کنم بازیکنان جوان دو تیم تجربه خوبی از حضور در بازی امروز کسب کردند. یونیکورا که یکی از بازیکنان جوان ما بود در نیمه اول از آن چیزی که انتظار داشتیم، دور بود ولی در نیمه دوم بهتر شد و نشان داد که می‌تواند بهترین باشد، طبیعی بود که نیمه اول آن گونه بازی کند، چون بی‌تجربه است.
وی در رابطه با این سوال که او می خواست در مقابل تیم ملی ایران شکست نخورد و یا کارلوس کی روش، گفت: ما می دانیم که تیم ملی ایران در رده نخست رنکینگ فیفاست و آمده بودیم که ایران را شکست دهیم، ما می توانستیم ایران را در این بازی شکست دهیم که فقط بی تجربگی مانع از این کار شد.
سرمربی ژاپنی ها ادامه داد: در نیمه اول ما با دستپاچگی عمل کردیم اما در نیمه بیشتر مسلط شدیم و توانستیم عجله را کنار بگذاریم و این شانس را هم داشتیم که گل های بیشتری بزنیم، اما نتوانستیم و این نشان می دهد که هنوز راه زیادی باقی مانده است و ما هنوز کار داریم.
هودرزیچ در پایان گفت:من زمانی که در جام هانی حضور داشتیم، قبل از بازی مقابل هر تیمی من از برد صحبت می کردم، خیلی ها می گفتند که چرا من آن گونه می گویم و از صحبت هایم تعجب می کردند، ولی وقتی که توانستیم درخشان ظاهر شویم و نتیجه بگیریم همه فهمیدند که چرا من همیشه از پیروزی سخن می گفتم. هر زمانی که باید در مقابل تیمی قدرتمند بازی کنیم قطعا برای برد به میدان می رویم.

دیدگاه‌ها