کد خبر : 1274747 | 21 مهر 1394 ساعت 21:06 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

«عظیم جزیده» سرمربی جواهری گنبد شد

مدیرعامل تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد گفت: «عظیم جزیده» به عنوان سرمربی تیم جواهری گنبد انتخاب شد.

«عظیم جزیده» سرمربی جواهری گنبد شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رمضان جواهری اظهار کرد: ابتدا بای محمد دوجی سرمربی فصل گذشته تیم را انتخاب کرده بودیم که وی بنا به دلایلی پیشنهاد ما را نپذیرفت و گزینه بعدی ما عظیم جزیده سرمربی فصل گذشته تیم تعاون گنبد بود که با وی به توافق رسیدیم.

وی افزود: رامین بابایی به عنوان کمک مربی، طاهر آزمون به عنوان مدیر فنی و عبدالجلیل جعفربای به عنوان سرپرست در تیم جواهری گنبد فعالیت خواهند کرد.

جواهری ادامه داد: تمرینات تیم از ابتدای هفته جاری آغاز شده و لیست نهایی بازیکنان تا پایان هفته اعلام می شود.

وی تصریح کرد: از رئیس فدراسیون والیبال خواسته ایم تا با حضور رسول آقچه لی و اسماعیل مسافر بازیکنان گنبدی تیم ملی نوجوانان در تیم جواهری موافقت کند و احتمال دارد سلیم چپرلی بازیکن گنبدی تیم ملی جوانان را نیز جذب کنیم.

فصل جدید رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور ۱۲ تیم در یک گروه مقدماتی برگزار می شود که در نهایت هشت تیم برتر راهی پلی آف خواهند شد.

بر اساس برنامه در هفته نخست این مسابقات، چهارشنبه ۲۹ مهر راس ساعت ۱۷، تیم بازرگانی جواهری گنبد در سالن المپیک پذیرای تیم ثامن الحجج خراسان خواهد بود.

در سایر دیدارها شهرداری ارومیه با بانک سرمایه، پیکان تهران با آلومینیوم بندرعباس، شهرداری تبریز با سایپا تهران، کاله مازندران با نماینده زاهدان و آرمان اردکان با متین ورامین رو به رو می شود.

دیدگاه‌ها