کد خبر : 1274834 | 22 مهر 1394 ساعت 11:49 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

دست باشگاه سیاه‌جامگان در پوست گردو

خداحافظی یوانوویچ برای فرار از مالیات

میلان یوانوویچ مدافع صربستانی تیم سیاه جامگان که بعد از تعطیلات لیگ برای دیده خانواده اش به صربستان سفر کرده بود. بعد از مدتها بی خبری باشگاه از او در بیانیه ای با اشاره به اینکه شرایط باشگاه سیاه جامگان برای ادامه همکاری مناسب نبوده عنوان کرد که از فوتبال برای همیشه خداحافظی می کند و دیگر تنها می خواهد به خانواده اش رسیدگی کند.

خداحافظی یوانوویچ برای فرار از مالیات
به گزارش "ورزش سه"، رفتن یوانویچ از ایران در شرایطی رخ داد که او از سال گذشته و حضور در تیم دیپر مشهدی یعنی پدیده 120 میلیون به اداره مالیات طلب داشته و همین مساله باعث شده که در ابتدای فصل زمانی که سرمربی وقت رسول خطیبی قصد داشت از او برای حضور در سیاه جامگان دعوت کند. این بازیکن مشکل ممنوع الخروجی داشته باشد. اما پادر میانی مسوولان سیاه جامگان باعث شد که مشکل خروج این بازیکن حل شود.

گفتنی است قرار داد یوانوویچ با سیاه جامگان 375 میلیون است که او در ابتدای فصل به عنوان پبش قرارداد مبلغ 120 میلیون دریافت کرد و یک ماه بعد هم او مبلغ 137 میلیون دریافت کرد تا در کل این بازیکن 257 میلون از مبلغ قراردادش را در دریافت کرده باشد. بعد از آن یوانوویچ به بهانه دیدن خانواده اش و در حالی که باشگاه تازه برای او خانه گرفته بود تا بتواند خانواده اش را به ایران بیاورد به صربستان رفت. بعد از پیگیری های باشگاه بعد از مدتها این مدافع 33 ساله که سال گذشته از تیم ملی نیز خداحافظی کرده بود عنوان کرد که شرایط سیاه جامگان برای حضور او مساعد نبوده و او قصد دارد به دلایل خانوادگی از فوتبال خداحافظی کند.

به این ترتیب این بازیکن که مبلغ زیادی به اداره مالیات بدهکار است و پولی که بابت بیشتر از نصف قراردادش از سیاه جامگان دریافت کرده از ایران خارج شد و به دلیل خداحافظی او از فوتبال و عدم تقاضا برای دریافت ITC از فیفا شکایت باشگاه سیاه جامگان نیز به سر انجامی نخواهد رسید.

دیدگاه‌ها