کد خبر : 1275024 | 23 مهر 1394 ساعت 08:51 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک‌ شبه تیم دیگری جایگزین ما شد

کرمی: منتظر لطف فدراسیون والیبال هستیم

سرپرست تیم والیبال پارس‌مهر فارس گفت: ما در قرعه‌کشی لیگ برتر حضور داشتیم، اما فردا آن روز تیم دیگری جایگزین ما شد.

کرمی: منتظر لطف فدراسیون والیبال هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مجتبی کرمی در مورد آخرین وضعیت تیم والیبال پارس‌ مهر فارس برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: ما تنها خود را با هدایت جواد مهرگان پیگیری می‌کنیم در روزهای اخیر هم جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون والیبال داشتیم. خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده وکمی گیج شدم. امیدوارم هر چه که می‌شود خیر باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون سال گذشته در حق ما لطف کرد و ما را به لیگ برتر راه داد. امسال هم ما جزو تیم‌های ذخیره بودیم که فکر می‌کنم با انصراف تیم‌هایی مانند میزان خراسان، نوین‌کشاورز، وزارت دفاع و متین ورامین شانس زیادی برای حضور در لیگ برتر داشتیم.

سرپرست تیم والیبال پارس‌مهر فارس خاطرنشان کرد: ما حتی در مراسم قرعه‌کشی لیگ هم حاضر بودیم اما حالا بحث‌هایی پیش آمده که امیدوارم داورزنی به عنوان یک مدیر شایسته بتواند مشکلات را حل کند. رئیس فدراسیون والیبال با نماینده مجلس و مسئولان استان صحبت کرده و امیدوارم که مشکل ما هم حل شود و بتوانیم در لیگ برتر حاضر باشیم.

کرمی با بیان اینکه اگر فدراسیون یک بار دیگر در حق ما لطف کند ما هم با آغوش باز می‌پذیریم،‌افزود: شرایط تیم و استان ما برای میزبانی از حریفان کاملا آماده است ما حتی تمام بدهی‌های خود را تسویه و مبلغ ورودی‌مان را هم پرداخت کرده‌ایم. تیم‌هایی در لیگ امسال هستند که هنوز بدهی‌های خود را تسویه نکرده‌اند و فکر می‌کنم ما تنها تیمی بودیم که این کار را کردیم.

وی تصریح کرد: ما در قرعه‌کشی لیگ هم شرکت کردیم و نمی‌دانم چگونه یک شبه یک تیم دیگر جایگزین ما شد. این بحرانی که به وجود آمده است باید مدیریت شود. استان فارس یکی از استان‌های پرجمعیت و البته با پتانسیل بالاست که باید استعدادهایش شکوفا شود. سال گذشته ما به شهری رفتیم که حتی هتل مناسب برای اقامت نداشت اما باید بگویم که شیراز از این نظر هیچ مشکلی ندارد و پتانسیل بالایی دارد.

سرپرست تیم والیبال پارس‌مهر فارس در پایان گفت: ما فردای قرعه‌کشی مطلع شدیم که از لیگ کنار رفته‌آیم و تیم گنبد جایگزین ما شده است. به هر حال تاکید می‌کنم امیدوارم داورزنی با مدیریت خوب خود بتواند این مشکل را حل کرده و ما باز هم در لیگ برتر حاضر شویم.

دیدگاه‌ها