کد خبر : 1275194 | 24 مهر 1394 ساعت 00:30 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با La Capital

منوتی: هر تیمی قدرت شکست این بارسلونا رادارد

لوئیس سزار منوتی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین که این تیم را قهرمان جام جهانی 1978 کرد، عقیده جالبی نسبت به بارسلونای لوئیس انریکه دارد.

منوتی: هر تیمی قدرت شکست این بارسلونا رادارد
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل جدید را چندان خوب آغاز نکرده و در 7 بازی ابتدایی خود در لالیگا، متحمل دو شکست شده است. بارسا مسی را نیز تا یک ماه آینده در اختیار ندارد و باید دید که در غیاب او، روند این تیم چگونه خواهد بود.

بارسا در روزهای پایانی سال 2015 نیز در ژاپن باید برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه ها، با ریورپلات آرژانتین رقابت کند. سزار منوتی در مورد شرایط بارسلونای این فصل و شانس برتری ریورپلات بر این تیم به "La Capital" گفت:" این هم یک مسابقه است که ریور باید برای پیروزی در آن به میدان برود، به عقیده من، این بارسلونای لوئیس انریکه را هر تیمی می تواند شکست دهد.

اگر ریور قرار بود مقابل بارسلونای گواردیولا بایستد، تقریبا هیچ شانسی برای پیروزی نداشت اما حالا شرایط فرق می کند. گواردیولا بهترین مربی 30 سال اخیر دنیاست.
اگر مسی در مقابل ریور بازی کند، شانس بارسا به مراتب بیشتر خواهد بود؛ البته بازهم بستگی به این دارد که روز خوب مسی باشد یا خیر. در غیاب مسی، ریور شانس این را دارد تا قهرمان جام جهانی باشگاه ها شود."

منوتی در مورد میزان تاثیرگذاری مسی روی تیمی که در آن حضور دارد گفت:"به اعتقاد من، یک تیم تنها به واسطه یک بازیکن پیروز نمی شود؛ حال این بازیکن مارادونا باشد یا مسی. بازیکنانی چون مسی، تنها کیفیت تیم خودشان را بالاتر می برند و فوتبال هرگز به یک بازیکن متکی نیست.
برای بهره وری از توانایی های مسی، خیلی مهم است که هم تیمی هایش کمک او در بازی باشند. در تیم ملی آرژانتین، برخی مواقع به مسی کمک می شود برخی مواقع هم خیر اما اگر مسی در تیم ملی آلمان حضور داشت، تقریبا مهار او و تیم آلمان غیرممکن می شد."

دیدگاه‌ها