کد خبر : 1275396 | 24 مهر 1394 ساعت 20:52 | 82.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنها درگیرانه بازی می‌کردند نه ما

دایی:نمی‌خواستند‌به غم‌های‌پرسپولیس‌اضافه‌شود

علی دایی سرمربی صبا عقیده دارد اگر موضوع هادی نوروزی نبود تیمش این مسابقه را به سود خود تمام می کرد.

دایی:نمی‌خواستند‌به غم‌های‌پرسپولیس‌اضافه‌شود
به گزارش "ورزش سه"، دایی با انتقاد از داوری مقابل همه طعنه ها ایستاد و سوالات خبرنگاران را با جملات کوبنده پاسخ داد. متن کامل این نشست مطبوعاتی را بخوانید:

خسته نباشید بچه‌های من
به بچه‌های خودم خسته نباشید می‌گویم که در این شرایط و با این هیاهو و مسائلی که قبل از بازی آغاز شد و با این سطح داوری ضعیف که بر بازی حاکم بود، مردانه جنگیدند. با اینکه نیمه دوم توپ دست پرسپولیس بود، اما اگر در ضدحملات دقت می‌کردیم چند گل دیگر نیز به ثمر می‌رساندیم و اختلاف ما بیشتر می‌شد، نمونه‌اش توپی بود که کریم اسلامی گل نکرد و در برگشت تبدیل به گل پرسپولیس شد. در مجموع بچه‌های ما زحمت کشیدند و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

از آقای برانکو بپرسید
در بازی همیشه درگیری و این گونه مسائل پیش می‌آید. اگر داور خطاهایی که روی مهاجمان ما انجام می‌شد را می گرفت، آن زمان شما باید درباره درگیرانه بازی کردن بازیکنان از آقای برانکو سوال می‌پرسیدید نه از من.

نود خطاهای بیرون محوطه جریمه را نمی بیند
وقتی این همه خطا روی بازیکنان ما گرفته نمی‌شود و با یک اشاره کوچک روی بازیکنان حریف داور خطا می‌گیرد و تمام صحنه‌های 30 به 70 را به نفع حریف سوت می‌زند کاری از دست من برنمی‌آید. صحنه‌های بازی را ببینید. ما یک برنامه (برنامه 90) داریم که آن هم به خاطر وقت کمی که دارد فقط به خطاهای درون محوطه جریمه می‌پردازد. اما به خطایی که بیرون محوطه جریمه اتفاق می‌افتد توجهی نمی‌شود. هیچ کس به این مسائل توجه نمی‌کند و ما هم هرچه بگوییم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

نمی خواستند پرسپولیس دوباره غم ببیند
فکر می‌کنم چون نمی‌خواستند تماشاگران پرسپولیس غم دیگری را تجربه کنند به هر صورتی سعی کردند این بازی را در بیاورند.

دیدگاه‌ها