کد خبر : 1275416 | 24 مهر 1394 ساعت 22:04 | 85.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه سوپر سیو پس از یک اشتباه بزرگ

مهدی رحمتی ؛ منجی یا مقصر ؟

کاپیتان استقلال در دقایق پایانی بازی با پدیده در نقش یک منجی برای تیمش ظاهر شد. او بارها با عکس العمل خوبش دروازه استقلال را نجات داد.

مهدی رحمتی ؛ منجی یا مقصر ؟
به گزارش "ورزش سه"، به سختی می شود جواب این سوال را داد که باید به عملکرد خوبش در اواخر بازی نمره قبولی بدهیم یا به خاطر اشتباه مرگبارش او را مردود کنیم؟

در دقیقه 3 این بازی اتفاقی افتاد که شاید هر چند سال یک بار شاهد آن هستیم، مهدی خیری روی اشتباه میلاد فخرالدینی صاحب توپ شد و از فاصله 40 متری و در حالی که مهدی رحمتی جلو آمد توپ را از بالای سر او وارد دروازه کرد. هرچند در این صحنه رحمتی فکر نمی کرد که میلاد فخرالدینی توپ را به آن شکل لو بدهد ولی مقصر است چراکه هرگز نباید دروازه استقلال را ترک می کرد. رحمتی اگر در درون دروازه بود، هرگز استقلال گل را دریافت نمی کرد.

1070209

اما از بعد از گل بود که درخشش کاپیتان استقلال شروع شد. او تحت تاثیر اشتباهی که کرد بود در صدد جبران بر آمد و بارها و بارها دروازه استقلال را نجات داد. شاید اگر رحمتی نبود استقلال دو یا حتی سه گل دیگر را هم دریافت می کرد. رحمتی در همان دقایق پایانی بازی و در حالی که خط دفاع کند استقلال روی ضدحمله ها جا مانده بودند، دو موقعیت تک به تک از محسن یوسفی گرفت، یک بار ضربه ایستگاهی بازیکن پدیده را به کرنر فرستاد و در نهایت هم با یک سوپر سیو اجازه نداد یونس شاکری سانتر مهدی خیری را وارد دروازه استقلال کند.

1070210

رحمتی در این روزها سخت تمرین می کند که به روزهای اوج خود برگردد و شاید این از شانس بدش باشد که در دقیقه 3 بازی اشتباهی می کند که عملکرد خوبش در طول بازی تحت شعاع آن صحنه قرار می گیرد. رحمتی بی تردید نقش پررنگی در موفقیت استقلال در لیگ دوازدهم داشت و حالا اگر قرار است این تیم در این فصل موفق شود نیاز به دروازه بانی در همان حد و اندازه ها دارد.

دیدگاه‌ها