کد خبر : 1275578 | 25 مهر 1394 ساعت 14:34 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

خمیسی: برخوردم با بازیکن استقلال عمدی نبود

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: قصد داشتم پس از مصدومیت وارد زمین شوم اما سرگیجه به من اجازه نداد بازی را ادامه دهم.

خمیسی: برخوردم با بازیکن استقلال عمدی نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود خمیسی در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: تا زمانی که من در زمین بازی بودم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به نظرم باید پیروز میدان می‌شدیم اما فکر می‌کنم به خاطر اتفاقات فوتبالی نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی در مورد مصدومیتش خاطرنشان کرد: من در محوطه جریمه یارگیر سجاد شهباززاده بودم که با او به هوا پریدم تا توپ را بزنم. فکر می‌کنم شهباززاده با دستش به دندان من زد و میثم مجیدی هم که برای ضربه سر به هوا پریده بود به بالای ابروی من ضربه‌ای زد که باعث خونریزی شدید من شد.

بازیکن پدیده در مورد اینکه نتوانست بازی را ادامه دهد، تاکید کرد: قصدم این بود که به بازی برگردم. به هر حال مقابل تیم بزرگی چون استقلال چند دقیقه 10 نفره بازی کردن هم خطرناک است و به همین دلیل مهاجری اصرار داشت که هر چه زودتر وارد زمین شوم.

وی افزود: فکر نمی‌کردم خونریزی‌ام شدید باشد که نتوانم بازی را ادامه دهم اما پس از اینکه در دقایق 55-56 دچار سرگیجه شدم نتوانستم بازی را ادامه دهم. در هر صورت به بیمارستان منتقل شدم و هم اکنون شرایط نگران کننده‌ای ندارم.

خمیسی در مورد طول درمانش گفت: فعلا نمی‌توانم تمرین کنم. به هر حال پزشکان باید در این مورد نظر بدهند و اگر شرایط مناسبی داشتم روز چهارشنبه به میدان خواهم رفت. جا دارد از مسئولان باشگاه تشکر کنم که احوال مرا جویا شدند و پیگیر وضعیت من بودند.

وی در مورد اینکه آیا برخورد سهوی بوده، گفت: بله این گونه مسائل در فوتبال عادی است. چیز خاصی نبود و وقتی به هوا پریدیم با یکدیگر برخورد داشتیم.

بازیکن پدیده در مورد شرایط این تیم خاطرنشان کرد: ما هم اکنون باید در رتبه‌های پنجم به بالا قرار می‌گرفتیم. خیلی از بازی‌ها را از دست دادیم و به هر حال امیدوارم در ادامه فصل شرایط به گونه‌ای باشد که در رتبه‌ای قرار بگیریم که لیاقت آن را داریم.

دیدگاه‌ها