کد خبر : 1275608 | 25 مهر 1394 ساعت 15:55 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

جایگزین ریوالدو چه کسی است؟

با وجود تمام برنامه‌هایی که پرویز مظلومی و دیگر استقلالی‌ها برای استفاده از ریوالدو باربوسای برزیلی داشتند اما این بازیکن خیلی زود از استقلال جدا شد تا نقشه‌های کادرفنی استقلال درباره او نقش برآب شود.

جایگزین ریوالدو چه کسی است؟
به گزارش "ورزش سه"، از همان زمان که ریوالدو در اعتراض به مشکلات مالی تمرینات استقلال را تحریم کرده بود و زمزمه‌هایی درباره جدایی‌اش شنیده می‌شد، مظلومی به باشگاه تأکید کرده بود که در صورتی با جدایی ریوالدو موافق است که باشگاه بتواند جایگزینی برای او پیدا کند. هر چند باشگاه به مظلومی قول مساعدی برای آوردن جایگزین ریوالدو داد اما بعد از مدتی صحبت‌هایی درباره طرح پیشنهادی هیأت مدیره مبنی بر ممنوعیت خرید بازیکن خارجی برای استقلال بر سر زبان‌ها افتاد که تا حدودی جایگزینی بازیکن خارجی به جای ریوالدو را با اما و اگر همراه کرد. حالا اما مظلومی بار دیگر به نیازی که در تیمش به جایگزینی برای ریوالدو وجود دارد، اشاره می‌کند.

او در میان صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پیش از بازی استقلال در همین رابطه گفته است: «قطعا به دنبال پیدا کردن جایگزین وی هستیم. اگر بین بازیکنان ایرانی جایگزینی پیدا نکردیم نیاز خود را با بازیکن خارجی برطرف خواهیم کرد. ضمن اینکه بازیکنان تیم‌های پایه استقلال زیر نظر ما هستند و همان طور که در بازی با راه‌آهن هم دیدید به بازیکن جوان خود حسینی میدان دادیم.»

دیدگاه‌ها