کد خبر : 1275656 | 25 مهر 1394 ساعت 18:20 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی مارسلو، رونالدو و خسه

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل لوانته

دیدار تیم های رئال مادرید و لوانته لحظاتی پیش با نتیجه 3-0 به سود رئال مادرید خاتمه یافت تا کهکشانی ها یک بار دیگر به صدر جدول لالیگا بازگردند.

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل لوانته
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید رده دومی، پس از کسب دو نتیجه تساوی متوالی برابر مالاگا و اتلتیکو، در خانه به مصاف لوانته ای آمده بود که با 6 امتیاز در رده 18 جدول قرار داشت.

مطابق انتظار این رئال بود که بازی را هجومی آغاز کرد اما اولین خطر نصفه و نیمه را لوانته روی دروازه رئال خلق کرد. لوانته در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول،با پرس از میانه زمین، اجازه موقعیت سازی به هافبک های رئال را نداد اما در نهایت روی اشتباه فردی خودشان گل اول را دریافت کردند.

رئال پس از اینکه روی ضربه سر بیل، فرصت تقریبا جدی گلزنی را خلق کرد، موفق شد دقایقی بعد به گل برسد. دقیقه 28، مارسلو با یک توپ قاپی عالی، رونالدو را از چپ صاحب توپ کرد؛ فوق ستاره پرتغالی توپ را یک بار دیگر به مارسلو رساند و این بازیکن با ضربه محکم پای چپ از زاویه تقریبا بسته، موفق شد قفل دروازه لوانته را باز کند.

1070350

لوانته بلافاصله می توانست گل تساوی را به ثمر ربرساند اما ضربه سر مهاجم این تیم را ناواس روی خط دفع کرد تا کهکشانی ها از خطر دریافت گل تساوی رها شوند. در برگشت همین توپ و در دقیقه 30 بود که رئال به گل دوم خود نیز دست یافت.

این بار کروس بود که از اشتباه مدافع لوانته استفاده کرد و در میانه زمین توپ را در اختیار گرفت. او با دیدی عالی، رونالدو را صاحب توپ کرد و او هم به ضربه کات دار محکم و دقیق از بیرون محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه لوانته رساند تا خیال رئالی ها تا حدود زیادی از پیروزی راحت شود. نیمه اول با همین نتیجه 2-0 به سود رئال به اتمام رسید.

نیمه دوم با یک سورپرایز شروع شد، گرت بیل با تصمیم فنی بنیتس و به سبب در پیش بودن بازی حساس با پاری سن ژرمن، جای خود را به لوکاس واسکز داد. در نیمه دوم، رئال مادرید و لوانته هر کدام فرصت های خوبی برای گلزنی داشند که در این میان، دو خطر لوانته بسیار جدی و 100 درصد گل بود که با درخشش ناواس، رئال مادرید موفق شد دروازه خود را بسته نگاه دارد. رونالدو نیز دو بار می توانست دروازه لوانته را باز کند اما ضربات او با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکردند.

1070362

در حالیکه بازی متعادل دنبال می شد رئال مادرید موفق شد توسط خسه ی تازه وارد که بجای ایسکو وارد زمین شده بود، به گل سوم خود نیز دست یابد. یک توپ قاپی دیگر در میانه زمین، شروع یک حمله جدی برای رئالی ها بود.
همکاری رونالدو و لوکاس باعث شد تا توپ در جناح چپ بیرون محوطه جریمه لوانته به خسه برسد و او نیز با جا گذاشتن مدافع مستقیمش و با ضربه ای زیبا، توپ را به طاق دروازه لوانته چسباند تا حساب کار 3-0 شود.

تلاش رئال برای زدن گل چهارم نیز ثمری نداشت تا در نهایت نتیجه 3-0 به عنوان نتیجه پایانی بازی به ثبت برسد. رئال با این پیروزی و با یک بازی بیشتر نسبت به ویارئال، به صدر جدول صعود کرد.

ویدئوی این دیدار را می‌توانید اینجا ببینید

دیدگاه‌ها