کد خبر : 1275684 | 25 مهر 1394 ساعت 20:05 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسنی خو: رای پرونده ریوالدو فردا اعلام می‌شود

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت که رای پرونده ریوالدو هافبک برزیلی سابق استقلال، فردا (یکشنبه) اعلام می شود.

حسنی خو: رای پرونده ریوالدو فردا اعلام می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، رضا حسنی خو درباره آخرین وضعیت پرونده ریوالدو اظهار کرد: تحقیقات این پرونده تکمیل شده و فردا (یکشنبه) رای خود را در این خصوص اعلام می کنیم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص رای حراست وزارت ورزش در ارتباط با این پرونده خودداری کرد. به گزارش ایرنا، ریوالدو بارسوزا دسوزا هافبک برزیلی در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست.

این بازیکن که گفته می شود در هشت بازی برای استقلال تنها 87 دقیقه بازی کرده است، چند هفته قبل به دلیل آنچه که مشکلات خانوادگی عنوان کرده بود، تقاضای فسخ قرارداد و بازگشت به کشورش را مطرح کرد. مسئولان باشگاه استقلال تهران پس از برگزاری جلسات متعدد اعلام کردند که این بازیکن به فعالیت خود در تیم فوتبال استقلال ادامه خواهد داد، اما دیری نپایید که استقلال از فسخ شدن قرارداد این بازیکن خبر داد.

پس از فسخ قرارداد ریوالدو، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، ریوالدو تاکنون 80 هزار دلار به عنوان پیش پرداخت از استقلال دریافت کرده است، اما با اعتراض ریوالدو مشخص شد، از این مبلغ 40 هزار دلار به بازیکن و 10 هزار دلار به مدیر برنامه های برزیلی او رسیده و مشخص نیست 30 هزار دلار باقی مانده به حساب چه کسی رفته است؟

دیدگاه‌ها