کد خبر : 1275743 | 26 مهر 1394 ساعت 08:22 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

اجازه نمی دهم کسی طالب لو و رحمتی را اذیت کند

تراب پور: به سیستم چرخشی اعتقادی ندارم

حسین تراب پور مربی دروازه بانهای استقلال معتقد است جبهه منفی که در طول هفته علیه استقلال به راه افتاده باعث شد داور پنالتی مسلم استقلال را نادیده بگیرد.

تراب پور: به سیستم چرخشی اعتقادی ندارم
تراب پور به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: از ابتدای فصل کادر فنی استقلال با توجه به جوانگرایی که در استقلال شده بود قول قهرمانی نداد ولی ما عنوان کردیم که این فصل بعد از دو سال قصد داریم برای گرفتن سهمیه آسیایی تلاش کنیم. به عقیده من صدر نشینی کار سختی نیست ولی این تداوم و نگهداری آن است که کار دشواری هست.

رحمتی بعد از گل عکس العمل های خوبی داشت

مهدی رحمتی در دقیقه دوم مقابل پدیده گل خورد ولی با تلاش مضائف در طول بازی موقعیتهای زیادی را از حریف گرفت تا اشتباهش جبران شد. استقلال در شرایطی این گل را خورد که ما در حمله بودیم و ممکن بود گل اول را ما در همان دقایق ابتدایی به ثمر برسانیم. ولی مهم این است که رحمتی بعد از گلی که دریافت کرد عملکرد خوبی داشت و عکس العمل های به موقعی نشان داد. برای همین من هم با همه کارشناسانی که عملکرد رحمتی را مقابل پدیده مثبت ارزیابی می کنند، موافقم و معتقدم رحمتی در بازی روز جمعه کار ارزشمندی کرد.

رحمتی همیشه جزو بهترین دروازه بانهای لیگ بوده

رحمتی در بازی با پدیده آماده نشان داد، این موضوع صرفا ربطی به تمریناتی که من با او انجام می دهم ندارد. مهدی در هر تیمی بوده و در این چند سال همیشه جزء دروازه بانهای خوب لیگ به حساب می آید. او موفق شده با سخت کوشی و تلاش فعل خواستن را صرف کند. شاید ما هم گوشه ای از کار را بر عهده گرفته باشیم ولی اصل کار تلاش خود او است.

 اجازه نمی دهم کسی طالب لو و رحمتی را اذیت کند

شما از من سوال می کنید که اختلاف مهدی رحمتی و طالب لو را که از سالها پیش ادامه داشته را چطور در ابتدای فصل حل کردیم. باید بگویم که سابقه همکاری با مهدی رحمتی و وحید طالب لو را به صورت جدا جدا داشتم ولی هیچ وقت نشده بود با این دودروازه بان در یک تیم کار کنم. به عقیده من خیلی از مشکلات این دو نفر به خاطر حرف و حدیثهایی بود که بقیه برای آنها به وجود می آوردند یعنی از قول وحید یا مهدی حرفی می زدند در حالی که آنها این صحبتها را نکرده بودند. خوشبختانه کادر فنی استقلال در این تیم بزرگ شدند و بازیکنانی که درتیمهای بزرگ کار کرده باشند به خوبی با حاشیه ها آشنا هستند. در نهایت با صحبتهای کادر فنی و در راس آنها آقای مظلومی هر دو نفر پذیرفتند که با هم مشکلی ندارند و بیشتر این حواشی را از بیرون برای آنها درست می کنند برای همین هم من باید بگویم که اجازه نمی دهم کسی وحید و مهدی را اذیت کند. هر دو نفر عاقل و بالغ هستند و می دانند که چطور مشکلاتشان را حل کنند.

به سیستم چرخشی دروازه بان ها اعتقادی ندارم

شما در مورد سیستم چرخشی دردروازه سوال کردید من اعتقادی به سیستم چرخشی ندارم.وحید هم آماده است. یعنی وحید طالب لو و مهدی رحمتی هر دو آماده هستند ولی ما به سیستم چرخشی اعتقادی نداریم. خوبی داشتن دو دروازه بان آماده این است که اگر یکی از آنها آسیب ببیند، تن ما نمی لرزد که حالا در دروازه چه کنیم.

خطای پنالتی روی انصاری واضح بود

همه می گویند استقلال مقابل پدیده خوش شانس بود، ولی من معتقدم که اینطور نیست. در طول هفته جوی بر علیه استقلال به راه انداختند که داورها به نفع استقلال پنالتی می گیرند همینکار آنها باعث شد در مقابل پدیده داور خطای مسلم پنالتی مدافع پدیده را نگیرد. در حالی که خطای واضحی روی جابر انصاری اتفاق افتاده بود. همانطور هم که دیدید بعد از بازیها هم کارشناسان داوران اعلام کردند که این خطا پنالتی بود. البته من قصد ندارم با این حرفها عملکرد خوب پدیده را لوث کنم. پدیده تیم جوان و دونده ای است و گرفتن یک امتیاز از یک دیدار خارج از خانه در مقابل چنین تیمی نتیجه قابل قبولی است. ضمن اینکه ما 5،4 بازیکن مان یعنی چشمی، ابراهیمی، مجیدی و خسرو حیدری را در اختیار نداشتیم و شب بازی در مشهد به اردوی تیم اضافه شدند.

دیدگاه‌ها