کد خبر : 1275806 | 26 مهر 1394 ساعت 12:00 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی نفت بزرگی‌مان را ثابت می‌کنیم

کریمی: پیروزی راه آهن را لوث نکنید

حسین کریمی هافبک راه‌آهن موفق شد اولین گلش را برای این تیم در این دیدار پرگل به استقلال‌اهواز بزند.

کریمی: پیروزی راه آهن را لوث نکنید
به گزارش "ورزش سه"، کریمی در مورد شکست 5 بر یک استقلال اهواز گفت: واقعا بابت این برد خوشحالم و به هم‌تیمی‌هایم، کادرفنی و کسانی که علاقمند به راه‌آهن هستند تبریک می‌ گویم. همانطور که دیدید ما جشنواره گل راه انداخته بودیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب حریف را از پیش رو برداریم. این برد پرگل به ما روحیه خیلی زیادی داد.

وقتی از این بازیکن سوال شد به دلیل اینکه استقلال اهواز حریف ساده ای بود با آنها 5 گل زدند یا کار تاکتیکی خودشان بود که به این گل ها رسیدند، پاسخ داد: من فکر می‌ کنم بعضی ها قصد دارند پیروزی ما مقابل استقلال را لوث کنند. شما دیدید این تیم علیرغم اینکه فرصت خیلی کمی همانند ما برای آماده سازی داشت، اما در بازی های قبلی اش بد بازی نکرد و بد هم نتیجه نگرفت. ما روی بازی خوب خودمان توانستیم به این پیروزی پرگل دست پیدا کنیم. استقلال اهواز هم همانند تمام حریفان برای ما قابل احترام بود ولی من فکر می‌ کنم آنها حرفی برای گفتن مقابل راه‌آهن نداشتند.

او در مورد گلی که به ثمر رساند نظرش را اینگونه بیان کرد: بالاخره توانستم گل بزنم و این اولین گل امسالم بود. امیدوارم در بازی های بعدی نیز پایم به گلزنی بازی شود و پیش از آن بتوانم برای تیمم تاثیرگذار باشم. در ضمن گلم را به ایران‌نژاد که واقعا به دلیل مصدومیتش همگی ناراحت او هستیم تقدیم می‌ کنم.

کریمی در پایان در مورد دیدار با نفت‌تهران افزود: به هر حال ما بازی با استقلال اهواز را برده ایم باید نشان دهیم که راه‌آهن تیم بزرگی است و توان شکست دادن تیم های بزرگ را دارد. طبق تجربه ثابت شده ما مقابل تیم های بزرگ مثل تراکتور، فولاد، استقلال تهران نتایج بهتری گرفته ایم و نمایش هایمان واقعا عالی بوده. می‌ خواهیم مقابل نفت‌تهران بار دیگر این قضیه را به همگان ثابت کنیم. ان‎شاءالله از هر دو تیم شاهد یک بازی خوب باشید.

دیدگاه‌ها