کد خبر : 1275899 | 26 مهر 1394 ساعت 16:31 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

عقده گشایی خسه مقابل لوانته

خسه رودریگز شب گذشته در بیست دقیقه پایانی دیدار رئال مادرید و لوانته وارد زمین شد و ضمن ارائه یک بازی درخشان موفق شد گل سوم کهکشانی ها را نیز به ثمر برساند.

عقده گشایی خسه مقابل لوانته
به گزارش "ورزش سه"، فصل 2013-2014 بود که خسه خود را به عنوان یک پدیده در رئال مادرید و فوتبال اسپانیا مطرح کرد. یک جانشین مناسب برای بنزما که گل های حساسی نیز برای رئال مادرید در آن مقطع به ثمر رساند اما مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی در بازی مقابل شالکه، او را به مدت 8 ماه از میادین به دور نگاه داشت. زمستان گذشته بود که او در بازی کوپا دل ری برابر کورنیا به میادین بازگشت و یک گل هم به ثمر رساند.

بسیاری بر این تصور بودند که آنچلوتی همچون سابق روی خسه حساب باز خواهد کرد و درخشش این مهاجم جوان ادامه خواهد داشت اما در عمل اینگونه نشد و کار به جایی رسید که خسه در یکی از بازی های رئال به شدت نسبت به نیمکت نشینی خود واکنش نشان داد. این اعتراض نیز تغییری در وضعیت او به وجود نیاورد و تا انتهای فصل، کارلتو از خسه به عنوان یار ثابت استفاده نکرد.

پس از برکناری آنچلوتی و آمدن بنیتس نیز وضعیت خسه همچون سابق باقی ماند و او پس از فیکس شدن در بازی اول رئال برابر خیخون، در 4 بازی بعدی به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. یک مصاحبه دیگر از او و مدیربرنامه هایش، باعث شد تا خسه در بازی برابر اتلتیک بیلبائو به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شود. خسه پس از نیمکت نشینی در بازی برابر مالاگا و به واسطه مصدومیت بیل، در دربی مادرید از ابتدا به میدان رفت و روز گذشته نیز 20 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

آمارها نشان می دهند که متوسط حضور خسه در ترکییب رئال با هدایت آنچلوتی، 25 درصد دقایق ممکن بوده اما در زمان بنیتس، او تاکنون در 17 درصد دقایق ممکن برای رئال مادرید بازی کرده است. بنیتس روز گذشته در نشست خبری پس از بازی با لوانته گفت که خسه، مسیر درست را پیدا کرده و در حال نزدیک شده به بازیکنی است که مدنظر اوست. حال باید دید پس از عقده گشایی روز گذشته خسه و درخشش مقابل لوانته، وضعیت برای او به سان دو فصل پیش خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها