کد خبر : 1276169 | 27 مهر 1394 ساعت 18:34 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور سهراب مرادی در المپیک قطعی شد

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: در جلسه با آیان فعلا موفق شدم حضور سهراب مرادی در المپیک را قطعی کنم.

حضور سهراب مرادی در المپیک قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، علی مرادی که روز گذشته (شنبه 25 مهرماه 94) به جهت حل مشکل بوجود آمده برای سهراب مرادی ملی پوش شایسته دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری (بازنشستگی و غیر فعال بودن در عرصه بین المللی) عازم بوداپست مجارستان (مقر فدراسیون جهانی وزنه برداری ) شده بود،عصر امروز در جلسه ای ویژه با حضور حضور تاماش آیان (رییس فدراسیون جهانی) ضمن بررسی مشکلی که برای سهراب مرادی بوجود آمده است، درخصوص راه حل های بازگشت این وزنه بردار ملی پوش به میادین بین المللی (فعال شدنش) در بخش نخست این نشست به گفت و گو پرداختند.

برهمین اساس علی مرادی درمورد وضعیت سهراب مرادی است تاکید کرد: بخش اول جلسه ای که با تاماش آیان داشتم بسیار رضایت بخش بود و می توانم بگویم که فعلا موفق شدم حضور سهراب مرادی را در بازی های المپیک 2016 ریو قطعی کنم. آیان پذیرفت که سهراب مرادی پس از گذراندن پروسه ای ویژه که متعاقبا بعد از اتمام این نشست و بازگشتم به ایران به صورت مفصل درمورد آن توضیح خواهم داد، صدرصد بتواند در بازی های المپیک 2016 ریو با دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران روی تخته برود.

وی ادامه داد: جلسه ام با رییس فدراسیون جهانی همچنان ادامه دارد زیرا هنوزپرونده حضور سهراب دررقابتهای جهانی 2015 امریکا روی میز مذاکره قرار دارد. بی تردید با توجه به شرایط مساعدی که برای حضور سهراب در المپیک 2016 بوجود آمده است خیلی امیدوار هستم تا پایان این نشست توام شود با موافقت آیان مبنی برحضور ملی پوش 94 کیلوگرم ایران در دوئل جهانی امریکا.

دیدگاه‌ها